یادواره سرداران و شهدای اسلام آباد قائمشهر به همت کانون شهید چمران قائمشهر برگزار می‌شود
يادواره سرداران و شهداي اسلام آباد قائمشهر به همت کانون شهيد چمران قائمشهر برگزار مي‌شود
در شب رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)؛

یادواره سرداران و شهدای اسلام آباد قائمشهر به همت کانون شهید چمران قائمشهر برگزار می‌شود

يادواره سرداران و 35 شهيد اسلام آباد قائمشهر به همت کانون فرهنگي هنري شهيد چمران مسجد موسي بن جعفر (ع) قائمشهر در شب رحلت پيامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع) و در آستانه شهادت امام رضا(ع) با سخنراني حجت الاسلام شعباني از اساتيد حوزه و دانشگاه برگزار مي شود.
شناسه خبر : 40954 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

«سید پرویز رضوی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: یادواره سرداران و 35 شهید اسلام آباد قائمشهر به همت کانون فرهنگی هنری شهید چمران مسجد موسی بن جعفر (ع) قائمشهر در شب رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و در آستانه شهادت امام رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام شعبانی، یادگار دفاع مقدس و جبهه مقاومت از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید چمران مسجد موسی بن جعفر (ع) قائمشهر بیان کرد: «سید مجتبی حبیبی» از ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت در این یادواره شهدا به مداحی می پردازد.

 

رضوی ابراز کرد: یادواره سرداران و 35 شهید اسلام آباد قائمشهر، شنبه (2 مهر) همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود که علاقه مندان وادی شهید و شهادت جهت شرکت در این برنامه معنوی به خیابان ساری، یاس 40(کوچه ایثارگران)، مسجد موسی بن جعفر (ع) اسلام آباد مراجعه کنند.