استقبال آینده سازان جامعه از مسابقه نقاشی با محوریت اربعین حسینی
استقبال آينده سازان جامعه از مسابقه نقاشي با محوريت اربعين حسيني
مدیر کانون شهدا مصلی فرح آباد خبر داد:

استقبال آینده سازان جامعه از مسابقه نقاشی با محوریت اربعین حسینی

رضايي گفت: مسابقه نقاشي با محوريت اربعين حسيني توسط کانون فرهنگي هنري شهدا مصلي فرح آباد با استقبال نوجوانان و کودکان به عنوان آينده سازان جامعه روبرو شد.
شناسه خبر : 40868 تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

«نجیبه رضایی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: مسابقه نقاشی با محوریت اربعین حسینی توسط کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد برگزار شد که با استقبال گسترده نوجوانان و کودکان به عنوان آینده سازان جامعه روبرو و به آنها هدایایی تقدیم گردید و همچنین عزاداری و تبیین واقعه عاشورا از فعالیت های دیگر این کانون به مناسبت اربعین بود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد بیان کرد: آشنایی و انس آینده سازان جامعه با ائمه اطهار موجب پیشرفت کشور از جنبه های مختلف ارزشی و معنوی می شود و مساجد و کانون های مساجد برای رسیدن به این مهم، وظیفه مهمی بر عهده دارند.

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد به برگزاری برنامه های تاثیرگذار که جوانان و نوجوانان و خانواده های آنها را به سمت مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد سوق دهد در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی اقدام می کند.

رضایی با اشاره به اردوهای زیارتی سیاحتی به همت کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد گفت: مسائل معنوی و عقیدتی در اردوها آموزش داده می شود که تاثیرگذاری و مانایی شگرفی دارد و در ماه های مختلف سال تدارک دیده می شود.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد در دیار علویان با 910 عضو برنامه های متعدد فرهنگی، اجتماعی، هنری، اقتصادی و ... را در دستور کار دارد.