توزیع سبد کالا بین نیازمندان به همت کانون شهدای بالالموک قائمشهر
توزيع سبد کالا بين نيازمندان به همت کانون شهداي بالالموک قائمشهر
در اربعین حسینی صورت پذیرفت؛

توزیع سبد کالا بین نیازمندان به همت کانون شهدای بالالموک قائمشهر

قبادي لموکي گفت: سبد کالا بين خانواده هاي کم برخوردار که از قبل توسط کانون مورد شناسايي قرار گرفتند به همت کانون فرهنگي هنري شهداي بالالموک مسجد امام علي(ع) قائمشهر در اربعين حسيني توزيع شد.
شناسه خبر : 40863 تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

«عمران قبادی لموکی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: 20 سبد کالا بين خانواده هاي نيازمند منطقه بالالموک  مسجد امام علی(ع) قائمشهر به مناسبت اربعين حسيني توزيع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی(ع) قائمشهر بیان کرد: این خانواده های کم برخوردار از قبل توسط کانون مورد شناسایی قرار گرفتند و در مناسبت های مختلف به آنها یاری می شود.

 

وی ابراز کرد: دستگیری از نیازمندان به تاسی از بزرگان دین و در قالب همدلی با خانواده های کم برخوردار صورت می گیرد تا سفره آنها رونق بگیرد و شاهد لبخند رضایت و شادی بر لب های آنها باشیم.

 

قبادی لموکی، عزاداری، اطعام دهی به یکهزار و 200 نفر و دسته روی جاماندگان اربعین را از جمله برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی(ع) قائمشهر در اربعین حسینی برشمرد و تصریح کرد: این کانون با 373 عضو در روستای بالالموک شهرستان قائمشهر واقع است و با کسب 14 هزار و 31 امتیاز و انجام فعالیت های متنوع توانست در سومین رویداد ملی فهما، کانون شایسته تقدیرکشوری را در رواق همدلی به خود اختصاص دهد.