برپایی دو موکب و اطعام عزاداران حسینی به همت کانون «پنج تن آل عبا» هادی شهر
برپايي دو موکب و اطعام عزاداران حسيني به همت کانون «پنج تن آل عبا» هادي شهر

برپایی دو موکب و اطعام عزاداران حسینی به همت کانون «پنج تن آل عبا» هادی شهر

محمودي با اشاره به اينکه کانون فرهنگي هنري پنج تن آل عبا مسجد شهدا هادي شهر دو موکب برپا کرده است، گفت: پذيرايي و اطعام و حمايت از طفلان يتيم، از جمله فعاليت‌هاي اين دو موکب است که به همت بچه‌هاي مسجد راه‌اندازي شده است.
شناسه خبر : 40783 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

«علی اصغر محمودی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا شهر هادی‌شهر برای اربعین برنامه های متعددی نظیر اطعام دهی حسینی با توزیع 500 پرس غذای گرم در امامزاده حسن این شهر را تدارک دیده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا هادی شهر بیان کرد: تهیه 10 دست لباس برای یتیم ها یکی از فعالیت های دیگر این کانون با الگوگیری از سیره بزرگان دین است که در اربعین حسینی به آنها اهدا خواهد شد.

وی ابراز کرد: برپایی دو موکب در ورودی شهر هادی شهر و دیگری در امامزاده امام حسن در داخل شهر و خدمات رسانی به عزاداران حسینی که از جاماندگان پیاده روی اربعین در عراق هستند اما قلب و روح آنها در کربلای معلی است یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا هادی شهر به شمار می آید.

این فعال قرآنی گفت: مداحی، سینه زنی و اطعام دهی در شب اربعین و واکس زدن کفش شیفتگان و دل باختگان اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران باوفای آن امام همام و پیاده روی جاماندگان اربعین به سمت امامزاده حسن هادی شهر در روز اربعین از جمله فعالیت های در نظر گرفته شده برای حفظ و انتقال حماسه حسینی به آینده سازان جامعه محسوب می شوند تا با عزاداری، دل های خود را تسلی دهند.

 

محمودی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا با 90 عضو در روستای قادی محله شهر هادی شهر شهرستان بابلسر واقع است و به برگزاری برنامه در مناسبت های مذهبی و ملی و همچنین فعالیت های قرآنی اهتمام ویژه دارد.