فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری شهدا چمستان؛ از مسابقه نقاشی ویژه اربعین تا عزاداری دهه آخر صفر
فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري شهدا چمستان؛ از مسابقه نقاشي ويژه اربعين تا عزاداري دهه آخر صفر

فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری شهدا چمستان؛ از مسابقه نقاشی ویژه اربعین تا عزاداری دهه آخر صفر

شيخ اعظمي گفت: کانون فرهنگي هنري شهدا مسجد جامع چمستان برنامه هاي متعددي در ماه صفر نظير مسابقه ويژه اربعين تا عزاداري دهه آخر صفر به همراه سخنراني و مداحي را جهت ترويج فرهنگ عاشورا تدارک ديده است.
شناسه خبر : 40779 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

«قدرت الله شیخ اعظمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع چمستان در مناسبت های ملی و مذهبی همچنین فعالت های عام المنفعه برنامه های متعددی را در دستور کار دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع چمستان بیان کرد: فراخوان مسابقه نقاشی ویژه اربعین به همت کانون و همکاری کتابخانه علامه محدث و شورای شهرداری چمستان و اجرای آن در ساعت 17 امروز چهارشنبه (23 شهریور) در مسجد جامع چمستان جهت ترویج فرهنگ عاشورا و نهادینه شدن اهداف اربعین حسینی از برنامه های این کانون در ماه صفر محسوب می شود.

وی ابراز کرد: مراسم عزاداری دهه آخر صفربا سخنرانی حجت الاسلام «سید جعفر موسوی» و مداحی ذاکرین اهل بیت از شب اربعین حسینی به مدت 10 شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع چمستان به همت کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع چمستان و همکاری هیئت امناء و پایگاه بسیج این مسجد یکی دیگر از فعالیت های این کانون در ماه صفر است که از تمام علاقه مندان جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آید.

 

شیخ اعظمی با اشاره به تاسیس کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع چمستان از سال 1388، گفت: این کانون با 86 عضو در شهر چمستان شهرستان نور قرار دارد.