جانمایی وصیت‌نامه شهدا در مساجد و تکایا ضرورت دارد
جانمايي وصيت‌نامه شهدا در مساجد و تکايا ضرورت دارد
مدیر کانون امام حسین(ع) جویبار:

جانمایی وصیت‌نامه شهدا در مساجد و تکایا ضرورت دارد

رحماني با تاکيد بر جانمايي وصيت نامه شهدا در مساجد و تکايا، گفت: کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) جويبار براي جمع آوري وصيت نامه شهدا و چاپ آنها به صورت کتاب اهتمام ويژه دارد.
شناسه خبر : 40724 تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

«محمود رحمانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان جویبار تاکنون 306 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند که بیش از250 شهید، وصیت نامه دارند که از توجه به آن غافل هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار بیان کرد: جانمایی وصیت نامه شهدا در مساجد و تکایا ضرورت  است و کانون فهما امام حسین(ع) جویبار برای جمع آوری وصیت نامه شهدا عزم راسخ دارد تا وصیت نامه ها در مکان های مختلف به ویژه کتابخانه ها، خانه های خدا بر زمین و حسینیه ها به راحتی در اختیار عموم مردم قرار گیرد و همچنین کتابی جامع از وصیت نامه این دلاورمردان چاپ شود.   

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار مرکز تخصصی روایت تاریخ انقلاب اسلامی و سیره شهدا است اظهار امیدواری کرد تا با همکاری سایر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جویبار و همچنین علاقه مندان وادی شهید و شهادت در خصوص جمع آوری وصیت نامه شهدا، شاهد خلق کار ارزشمند و تاثیرگذار باشیم.