اجرای سرود «سلام فرمانده» به همت موکب الشهدا کانون شهید «میرصادق شفیعی» بابلسر در کربلا
اجراي سرود «سلام فرمانده» به همت موکب الشهدا کانون شهيد «ميرصادق شفيعي» بابلسر در کربلا

اجرای سرود «سلام فرمانده» به همت موکب الشهدا کانون شهید «میرصادق شفیعی» بابلسر در کربلا

اجراي سرود «سلام فرمانده» توسط دهه نودي هاي ايراني و عراقي به همت موکب الشهدا کانون فرهنگي هنري شهيد «ميرصادق شفيعي» مسجد صاحب الزمان (عج) بابلسر در کربلاي معلي با استقبال زائرين اربعين حسيني مواجه شد.
شناسه خبر : 40690 تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون فرهنگی هنری شهید «میرصادق شفیعی» مسجد صاحب الزمان (عج) بابلسر در کربلای معلی، موکب الشهدا را برای خدمات رسانی و انجام فعالیت های فرهنگی و ارزشی به زائرین اربعین حسینی برپا کرد.

 

بر اساس این گزارش: اجرای باشکوه سرود حماسی «سلام فرمانده» توسط دهه نودی های ایرانی و عراقی در موکب الشهدا کانون فرهنگی هنری شهید «میرصادق شفیعی» مسجد صاحب الزمان (عج) بابلسر در کربلای معلی که با استقبال زائرین اربعین حسینی مواجه شد یکی از کارهای ارزشمند و تاثیرگذار این موکب کانون فهما محسوب می شود.

 

گفتنی است برپایی غرفه های مشاوره و عکاسی از جمله فعالیت های دیگر موکب الشهدا کانون فرهنگی هنری شهید «میرصادق شفیعی» مسجد صاحب الزمان (عج) بابلسر به شمار می آیند تا فرهنگ پیاده روی اربعین در اذهان اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان که آینده سازان جامعه هستند به خوبی مانا بماند.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید «میرصادق شفیعی» مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان بابلسر در شهر بهنمیر یکی از شهرهای این شهرستان با 322 عضو در زمینه های هنری و فرهنگی فعالیت های چمشگیری دارد که اجرای سرود «سلام فرمانده» در کربلای معلی نمونه ای از این فعالیت ها است.