ارائه متون سه زبانه با محور اربعین به همت موکب خدام‌الحسین (ع) کانون سیدالساجدین فریدونکنار
ارائه متون سه زبانه با محور اربعين به همت موکب خدام‌الحسين (ع) کانون سيدالساجدين فريدونکنار

ارائه متون سه زبانه با محور اربعین به همت موکب خدام‌الحسین (ع) کانون سیدالساجدین فریدونکنار

موکب خدام‌الحسين (ع) کانون فرهنگي هنري سيدالساجدين مسجد امام سجاد(ع) فريدونکنار، متون سه زبانه را با محور موضوعي اربعين حسيني براي استفاده زوار آماده کرده است.
شناسه خبر : 40537 تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۵

«لیلا بروجردی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: موکب خدام الحسین (ع) شهرستان فریدونکنار که کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین مسجد امام سجاد(ع) این شهرستان در آن مشارکت دارد با برنامه های متنوع مذهبی و کادر درمانی به زائرین اربعین حسینی در کربلا خدمات رسانی می کند.

مسئول امور بانوان موکب خدام الحسین (ع) شهرستان فریدونکنار بیان کرد: موکب خدام الحسین (ع) در شارع عباسیه، جنب بلدیه جنسیه، مدرسه فندق در کربلا به زائرین اربعین حسینی به ارائه خدمات می‌پردازد.

بروجردی ابراز کرد: موکب خدام الحسین (ع) برای چهارمین سال است که در اربعین حسینی برپا شده و از 16 شهریور ماه، خدمات رسانی به زائرین توسط این موکب آغاز می شود. 

وی گفت: 70 نفر، خادم در موکب خدام الحسین (ع) کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین مسجد امام سجاد(ع) فریدونکنارهستند که علاوه بر کار درمانی، خدمات رسانی به آقایان و خانم ها را انجام می دهند.

بروجردی با اشاره به اینکه  برای دوازدهمین سال به کربلا مشرف می شود و سه سال، خادمی زائرین اربعین حسینی را بر عهده دارد، اظهار کرد: برکات بسیاری در زندگی از امام حسین(ع) و خادمی برای زائرین اربعین دیده است.

وی کمک به روند بهبودی پای زائرانی که در سفر اربعین حسینی در اثر پیاده روی زخمی شده و تاول زدند را افتخار می داند و ادامه می دهد: انجام برنامه های متنوع مذهبی نظیر برپایی سفره حضرت رقیه(س) و تقدیم هدایایی به دختران و پسران خردسال جهت نهادینه شدن فرهنگ عاشورا و به یادگار ماندن خاطره ای مانا از سفر اربعین و همچنین فعالیت های فرهنگی نظیر در اختیار قراردادن متن هایی به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی با مضون اربعین در کربلا از دیگر برنامه های موکب خدام‌الحسین (ع) کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین مسجد امام سجاد(ع) فریدونکنار  به شمار می آید.

بروجردی گفت: کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین مسجد امام سجاد(ع) شهرستان فریدونکنار علاوه بر مشارکت در برپایی موکب خدام الحسین(ع) در کربلا و ارائه خدمات متنوع به زائرین حسینی در روز اربعین مقابل مسجد امام سجاد(ع) در این شهرستان هم موکب دارد تا به جاماندگان از اربعین، خدمات‌رسانی کند.