آموزش ورزش از عوامل جذب جوانان به مساجد است
آموزش ورزش از عوامل جذب جوانان به مساجد است
امام جماعت مسجد امام علی(ع) ساری عنوان کرد:

آموزش ورزش از عوامل جذب جوانان به مساجد است

حجت الاسلام آقاجان زاده با اشاره به اينکه امام جماعت و مربي ورزشي مسجد امام علي(ع) ساري است آموزش ورزش را يکي از عوامل جذب جوانان و نوجوانان به مساجد دانست.
شناسه خبر : 40390 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۴

حجت الاسلام «علی آقاجان زاده» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کلاس های مختلفی در مسجد امام علی(ع) ساری نظیر قرآن، احکام، دعای صحیفه سجادیه، زیارت عاشورا، دعای ندبه، حدیث خوانی به همراه سخنرانی بر منبر برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد امام علی(ع) ساری بیان کرد: جوانان و نوجوانان بسیاری با برنامه ورزشی، جذب این مسجد شده اند که از هفت تا 18 سال را دربرمی گیرد و این گروه سنی به عنوان آینده سازان جامعه با انس با خانه های خدا برزمین، نوید بخش روشنی برای آینده انقلاب اسلامی ایران هستند.   

 

مربی رزمی «تانگ ایل مودو» با اشاره به اینکه این برنامه ورزشی زیر نظر نیروهای مسلح صورت می گیرد و به طور رایگان در مسجد امام علی(ع) ساری آموزش داده می شود، ابراز کرد: ابتدا، کلاس قرآن سپس ورزش «تانگ ایل مودو» و در پایان احکام در این مسجد آموزش داده می شود که تاثیرات روحی و جسمی شگفتی دارد.

 

حجت الاسلام آقاجان زاده گفت: در حال تشکیل کانون فرهنگی هنری شهید اندیشه در مسجد امام علی(ع) ساری است و آموزش رایگان کلاس های درسی را یکی از برنامه ها برای این کانون فهما در دستور کار قرار خواهد داد.  

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که «کار انقلابی را در مسجد انجام دهید»، تصریح کرد: مساجد باید همانند دوران حضرت محمد مصطفی(ص) و هشت سال دفاع مقدس شود و در عرصه های مختلف، فعالیت داشته باشد.

 

 حجت الاسلام آقاجان زاده اظهار کرد: برنامه های ورزشی رزمی کاراته برای بانوان نیز در مسجد امام علی(ع) ساری لحاظ شده است تا آنها نیز با توجه به نقش های مختلف در خانواده و جامعه، سلامت جسمی و روحی را توامان داشته باشند و از ظرفیت مسجد استفاده نمایند.