تاسیس کانون‌های مساجدی که با رویکرد تخصصی معرفی جهاد تبیین فعالیت کنند یک ضرورت است
تاسيس کانون‌هاي مساجدي که با رويکرد تخصصي معرفي جهاد تبيين فعاليت کنند يک ضرورت است
سرپرست ستاد فهما مازندران تاکید کرد:

تاسیس کانون‌های مساجدی که با رویکرد تخصصی معرفی جهاد تبیین فعالیت کنند یک ضرورت است

حجت الاسلام نعمتي در آيين افتتاح کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) شهرستان جويبار، تاسيس کانون‌هايي با هدف شناساندن جهاد تبيين که از منويات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) به شمار مي‌رود را امري ضروري خواند.
شناسه خبر : 40049 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) ازاستان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی» در آیین افتتاح کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شهرستان جویبار (مرکز تخصصی روایت تاریخ انقلاب و سیره شهدا) با شعار «همه با هم جهاد تبیین»، تشکیل چنین کانون هایی با هدف شناساندن جهاد تبیین از دغدغه های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را پسندیده و ضروری دانست.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با اشاره به تشکیل یکهزار و 199 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان به تحقق شعار سال مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و ترویج اهداف والای شهدای هشت سال دفاع مقدس اهتمام ویژه دارند.

 

وی بیان کرد: شهدا برای تشکیل انقلاب اسلامی ایران از جان خود گذاشتند و تکریم از خانواده معظم و معزز این دلاورمردان وظیفه تک تک آحاد جامعه است که در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی سه شنبه های تکریم به دیدار و تجلیل از خانواده صبور شهدا می روند.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در آیین افتتاح کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شهرستان جویبار (مرکز تخصصی روایت تاریخ انقلاب و سیره شهدا) با شعار «همه با هم جهاد تبیین» را به فال نیک گرفت و از آنها قدردانی کرد.

گفتنی است، کتابخانه کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شهرستان جویبار نیز افتتاح شد.