توجه به مسائل جوانان محوریت برنامه های کانون شهدای الیمون جویبار است
توجه به مسائل جوانان محوريت برنامه هاي کانون شهداي اليمون جويبار است
مدیر کانون شهدای الیمون جویبار:

توجه به مسائل جوانان محوریت برنامه های کانون شهدای الیمون جویبار است

موسوي نژاد گفت: توجه به مسائل جوانان و نوجونان به عنوان آينده سازان جامعه محوريت کانون فرهنگي هنري شهداي اليمون جويبار است که براي رسيدن به اين مهم کلاس هاي مختلف اخلاقي و قرآني را برگزار مي کند.
شناسه خبر : 39984 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۳

«سید صالح موسوی نژاد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای الیمون شهرستان جویبار با 131 عضو در روستای الیمون دهستان حسن رضا این شهرستان واقع است که در مناسبت های مختلف برنامه های متعددی را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای الیمون شهرستان جویبار بیان کرد: توجه به مسائل جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه یکی از برنامه های مهم این کانون است تا نیروهای ارزشی و متعهد را پرورش دهد.

 

موسوی نژاد ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای الیمون شهرستان جویبار، کلاس تفسير قرآن کريم و اخلاق را با حضور «حمید نیکومقام»، یکی از مدرسین دانشگاه با محوریت مسائل جوانان و نوجوانان در طول هفته برگزار می کند.

 

وی گفت: این کلاس ها با اسقبال خوب آینده سازان جامعه روبرو می شود و کانون فرهنگی هنری شهدای الیمون شهرستان جویبار به تداوم این برنامه ها اهتمام ویژه دارد.