کانون شهید «شهاب الدین اسماعیلی» سراج کلا قائمشهر به یاری سیل زدگان فیروزکوه شتافت
کانون شهيد «شهاب الدين اسماعيلي» سراج کلا قائمشهر به ياري سيل زدگان فيروزکوه شتافت

کانون شهید «شهاب الدین اسماعیلی» سراج کلا قائمشهر به یاری سیل زدگان فیروزکوه شتافت

خناري سراجي از ياري رساندن کانون فرهنگي هنري شهيد «شهاب الدين اسماعيلي» مسجد امام خميني(رحمت الله عليه) سراج کلا قائمشهر به سيل زدگان فيروزکوه با اهداي غذاي گرم در تاسوعا و عاشوراي حسيني خبر داد.
شناسه خبر : 39911 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

«علی خناری سراجی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید «شهاب الدین اسماعیلی» مسجد امام خمینی(رحمت الله علیه) سراج کلا قائمشهر در مناسبت های مختلف علاوه بر اجرای برنامه به فعالیت های خداپسندانه اقدام می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید «شهاب الدین اسماعیلی» مسجد امام خمینی(رحمت الله علیه) سراج کلا قائمشهر بیان کرد: اعضای این با اهدای 220 پرس غذای گرم در تاسوعا و عاشورای حسینی به یاری سیل زدگان فیروزکوه پرداخت.

 

وی ابراز کرد: دستگیری از خانواده های کم برخوردار و به ویژه سیل زدگان اخیر علاوه بر اجر اخروی برکات بسیاری در زندگی دارد و عمل به سیره بزرگان دین به شمار می آید.

 

خناری سراجی با اشاره به در اختیار قرار دادن اقلام مورد نیاز سیل زدگان فیرزوزکوه در روزهای آتی ماه محرم حسینی از همکاری پایگاه شهید داداشپورسراجکلا، پایگاه مقاومت بسیج شهید چهارپاشلو فیرزکوه و اهالی روستاهای گدوک و سراجکلا در این کمک های خداپسندانه قدردانی کرد.

کلمات کلیدی: ماه محرم حسيني