کانون فرهنگی هنری حسینیه عاشقان ثارالله(ع) قائمشهر میزبان سه شهید شد
کانون فرهنگي هنري حسينيه عاشقان ثارالله(ع) قائمشهر ميزبان سه شهيد شد

کانون فرهنگی هنری حسینیه عاشقان ثارالله(ع) قائمشهر میزبان سه شهید شد

اعضاي کانون فرهنگي هنري حسينيه عاشقان ثارالله (ع) قائمشهر و امت شهيد پرور اين شهرستان ميزبان استقبال و وداع با يک شهيد گمنام و شهيدان «رحيم کابلي» و «عبدالله اسکندري» از شهداي مدافع حرم در ماه محرم بودند.
شناسه خبر : 39819 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: اعضای کانون فرهنگی هنری حسینیه عاشقان ثارالله (ع) قائمشهر و امت شهید پرور این شهرستان، شب گذشته (12 مرداد) میزبان استقبال و وداع با یک شهید گمنام و شهیدان «رحیم کابلی» و «عبدالله اسکندری» از  شهدای مدافع حرم در ماه عزاداری سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران باوفای آن حضرت بودند.

 

این مراسم که با عزاداری حسینی همراه بود، اقشار مختلف مردم بار دیگر با آرمان های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عمه سادات، حضرت زینب کبری(س) تجدید میثاق و بر ادامه اهداف این دلاورمردان، تاکید کردند.

 

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید گمنام، ساعت 15عصر امروز پنجشنبه (13 مرداد) از مسجد جامع پل سفید شهرستان سوادکوه با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا» و اقشار مختلف مردم وعزاداران حسینی شهرستان‌های قائمشهر و سوادکوه به سمت مجموعه فرهنگی گردشگری شهدای خرماکلا واقع در سوادکوه، جاده خطیرکوه، روستای خرج برگزار می شود.

 

پیکر مطهر شهید خوشنام هشت سال دوران دفاع مقدس، پس از تشییع باشکوه، شامگاه امروز پنجشنبه (13 مرداد) در حسینیه اردوگاه شهدای خرما کلا قائمشهر واقع در روستای «خِرج»  سوادکوه که طی دو ماه به همت کانون فرهنگی هنری شهید «علی گرائیلی» قائمشهر ساخته شد به خاک سپرده می‌شود.

 

برپایه این گزارش: از تمام امت شهید پرور و ولایی به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت شرکت در مراسم معنوی و روحانی تشییع و تدفین این شهید خوشنام هشت سال دوران پرحماسه دفاع مقدس دعوت بعمل می آید.