کانون فرهنگی هنری شهید «علی گرائیلی» میزبان آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود
کانون فرهنگي هنري شهيد «علي گرائيلي» ميزبان آيين تشييع و تدفين پيکر شهيد گمنام دفاع مقدس مي‌شود

کانون فرهنگی هنری شهید «علی گرائیلی» میزبان آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

نادعليزاده، از برگزاري مراسم بزرگداشت و خاکسپاري پيکر شهيد گمنام دفاع مقدس به همت کانون فرهنگي هنري شهيد «علي گرائيلي» در محل حسينيه اردوگاه شهداي خرما کلا اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 39792 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۳

«ولی الله نادعلیزاده»، در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس، فردا پنج شنبه (13 مرداد) پس از تشییع باشکوه، در اردوگاه شهدای خرما کلا قائمشهر واقع در روستای «خِرج»  سوادکوه به خاک سپرده می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائمشهر گفت: تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید بزرگوار، ساعت 15 فردا از مسجد جامع پل سفید شهرستان سوادکوه با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا» و اقشار مختلف مردم  و عزاداران حسینی شهرستان‌های قائمشهر و سوادکوه به سمت مجموعه فرهنگی گردشگری شهدای خرماکلا واقع در سوادکوه، جاده خطیرکوه، روستای خرج برگزار می شود؛ ضمن اینکه در مراسم بزرگداشت حاج «حسین یکتا»، به عنوان سخنران و «حسن رستمی»، به عنوان مداح  حضور خواهند داشت.

 

نادعلیزاده در ادامه خبر از احداث یادمان شهید گمنام مجموعه فرهنگی خرماکلا داد و افزود: این یادمان طی دوماه به همت اهالی روستای خرما کلا و حسینیه این مجموعه ساخته شد تا برای همیشه نمادی از لاله‌های آسمانی باشد.

بر پایه این گزارش مراسم تشییع با عبور از روستاهای فلورد، دهیمون، آسه، رجه، بایع کلا خِرج تا اردوگاه شهدای خرما کلا ، محل خاکسپاری این شهید گمنام برگزار می شود.

 

 گفتنی است طی مراسم دیگری ویژه وداع با شهیدان مدافع حرم تازه شناسایی شده سردار «حاج رحیم کابلی» از بهشهر به عنوان آخرین شهید جامانده کربلای خانطومان سوریه، حجت‌الاسلام «محمدامین کریمیان» از بهنمیر بابلسر، «مصطفی  تاش موسی» از رامسر، سردار «عبدالله اسکندری» از استان فارس و «عباس آسمیه» از استان البرز، که ساعت 22 امشب چهارشنبه (12 مرداد) در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان قائمشهر برگزار می شود،  با پیکر این شهید گمنام دفاع مقدس نیز وداع خواهد شد.