پرورش آینده‌سازان متعهد؛ محور برنامه‌های کانون شهدا سوته ساری است
پرورش آينده‌سازان متعهد؛ محور برنامه‌هاي کانون شهدا سوته ساري است
مدیر و امام جماعت کانون شهدا سوته ساری؛

پرورش آینده‌سازان متعهد؛ محور برنامه‌های کانون شهدا سوته ساری است

حجت الاسلام ديلمي گفت: محوريت برنامه هاي کانون فرهنگي هنري شهدا سوته مسجد صاحب الزمان ساري پرورش آينده سازان متعهد با کلاس هاي قرآني و ورزشي است.
شناسه خبر : 39660 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

حجت الاسلام «ابراهیم دیلمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا سوته مسجد صاحب الزمان ساری برنامه های مختلفی را برای اقشار مختلف مردم در دستور کار دارد.

مدیر و امام جماعت کانون فرهنگی هنری شهدا سوته مسجد صاحب الزمان ساری بیان کرد: محوریت برنامه های این کانون برای کودکان و نوجوانان با کلاس های قرآنی و ورزشی است و همچنین برای پیرغلامان و نوجوانان، کلاس آموزش مداحی را برگزار می کند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا سوته مسجد صاحب الزمان ساری جهت غنی سازی اوقات فراغت با روش های مختلف که خوشایند کودکان است به آموزش قرآن می پردازد و برای بانوان با توجه به نقش مهم آنها در جامعه، کلاس های هنری و ... را لحاظ کرده است.

حجت الاسلام دیلمی گفت: آموزش نظامی، اسلحه و تربیت دینی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری شهدا سوته مسجد صاحب الزمان ساری برای آقایان است.

 

وی درباره برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدا سوته مسجد صاحب الزمان ساری در ماه محرم اظهار کرد: تعزیه، سخنرانی، سینه زنی، دسته روی، مراسم شیرخوارگان حسینی و برگزاری یادواره شهدا در اول ماه محرم از ساعت 17 به همراه دسته روی و پخش از صدا و سیمای استان از منطقه رودپی شمالی از برنامه های این کانون در ماه محرم سال جاری به شمار می آیند.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدا سوته مسجد صاحب الزمان شهرستان ساری با 119 عضو در روستای سوته فرح آباد شمالی این شهرستان قرار دارد.