استقبال آینده‌سازان جامعه از غرفه عفاف و حجاب کانون جوادالائمه(ع) سوادکوه شمالی
استقبال آينده‌سازان جامعه از غرفه عفاف و حجاب کانون جوادالائمه(ع) سوادکوه شمالي

استقبال آینده‌سازان جامعه از غرفه عفاف و حجاب کانون جوادالائمه(ع) سوادکوه شمالی

کانون فرهنگي هنري جوادالائمه(ع) سوادکوه شمالي غرفه اي با عنوان «آرامش حقيقي» با محوريت عفاف و حجاب و توزيع اقلام فرهنگي برپا کرد که مورد استقبال اقشار مختلف مردم به ويژه آينده سازان جامعه قرار گرفت.
شناسه خبر : 39548 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

«مرتضی زارع» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگي و هنري جواد الائمه (ع) شهرستان سوادکوه شمالي با همکاري بسيج دانش آموزي این شهرستان در ايام دهه ولايت به برپايي غرفه اي با عنوان «آرامش حقیقی» با محوریت عفاف و حجاب برپا کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) سوادکوه شمالی بیان کرد: این کانون در این غرفه، توزیع اقلام فرهنگي و تبلیغاتی و پذيرايي از بازديدکنندگان را در دستور کار قرار داد و سعي در ترويج حجاب و عفاف و نيز بزرگداشت عيد ولايت نمود.

 

وی با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه آینده سازان جامعه از غرفه عفاف و حجاب، ابراز کرد: عفاف و حجاب فقط مربوط به بانوان نیست بلکه مردان نیز باید به این مهم، توجه داشته باشند تا جامعه به سمت ارزش های الهی رهنمون شود.

 

زارع با تاکید بر فرهنگ سازی عفاف و حجاب با توجه به تهاجم فرهنگی از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای در اختیار قرار دادن اقلام تبلیغاتی مربوط به عفاف و حجاب قدردانی کرد.