کمک ۱۵۰ میلیون تومانی کانون امام علی(ع) ساری به نیازمندان
کمک ۱۵۰ ميليون توماني کانون امام علي(ع) ساري به نيازمندان
در آستانه ماه محرم صورت پذیرفت؛

کمک ۱۵۰ میلیون تومانی کانون امام علی(ع) ساری به نیازمندان

نيرين از کمک ۱۵۰ ميليون توماني کانون امام علي(ع) مسجد اميرالمومنين(ع) ساري و خيريه 110 به نيازمندان در آستانه ماه محرم و اجراي بيست و هشتمين مرحله طرح توزيع احسان خبر داد.
شناسه خبر : 39547 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۳

«محمدعلی نیرین» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: در روزهای ابتدایی مرداد ماه و آستانه ماه محرم بار دیگر دستان خیرین در گره‌گشایی از مشکلات معیشتی نیازمندان دست به کار شد و منظره زیبایی از همدلی را به تصویر کشید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین(ع) ساری بیان کرد: درراستای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) برای گره گشایی از کار طبقات مستضعف با حضور جمعی از مادران شهدا و رابطین کانون های مساجد، شاهد اجرای بیست و هشتمین مرحله از طرح توزیع احسان با محوریت چهار شهید دوران دفاع مقدس «سید علی خالقی امری»، «سید ناصر طباطبایی»، «سید ابراهیم ایزدی» و «سید خلیل ساداتی» توسط مرکز نیکوکاری خیریه ۱۱۰ کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین (ع)کوی طبرستان ساری بودیم.

 

وی تصریح کرد: در این مرحله سبدهایی به ارزش ۹۰۰ هزار تومان در مجموع ۱۵۰ میلیون تومان شامل برنج، گوشت، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات، قند، چای، حلواشکری، پنیر و تخم مرغ به همراه سیب زمینی، پیاز و میوه بین ۱۵۰ خانواده تحت پوشش توزیع شد.

 

نیرین با شاره به اینکه به همراه هر بسته، غذای گرم با همکاری بنیاد برکت برای خانواده‌ها ارسال شد و گوشت های توزیع شده مربوط به طرح (قربانی  مشترک) به وزن ۲۵۰ کیلوگرم بود اظهار امیدواری کرد تا در پرتو الطاف الهی و با همدلی خیرین این عمل خداپسندانه استمرار یابد که بدون تردید دستگیری از خانواده های کم برخوردار علاوه بر اجر اخروی برکات زیادی در این دنیا دارد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در کوی طبرستان ساری و خیریه 110 وابسته به این کانون در کمک های مومنانه و دستگیری از خانواده های کم برخوردار به تاسی از بزرگان دین در مناسبت های مختلف سال اهتمام ویژه دارند.