برگزاری جشن تا اطعام‌دهی و اجرای برنامه‌های متنوع به میزبانی کانون هدایت مسجد ولیعصر (عج) فریدون‌کنار
برگزاري جشن تا اطعام‌دهي و اجراي برنامه‌هاي متنوع به ميزباني کانون هدايت مسجد وليعصر (عج) فريدون‌کنار

برگزاری جشن تا اطعام‌دهی و اجرای برنامه‌های متنوع به میزبانی کانون هدایت مسجد ولیعصر (عج) فریدون‌کنار

نوروزي، از برگزاري جشن تا اطعام دهي و اجراي برنامه هاي متنوع در دهه ولايت وامامت خبر داد .
شناسه خبر : 39513 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۳

«فرنگیس نوروزی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای )فهما ) از استان مازندران، از برگزاری جشن تا اطعام دهی و اجرای برنامه های متنوع در دهه ولایت وامامت خبر داد .

مدیر مسئول کانون فرهنگی یاد آور شدند امسال با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا در سطح کشور واستان و شهرستان کانون فرهنگی هنری هدایت با همکاری امام جماعت و مسئولین محلی برنامه های متنوع و جذاب را از عید قربان  تا روز مباهله در دستور کار خود قرار داده و به اجرای آن در این ایام مبارک کرده است .

نوروزی در ادامه از برپایی نمایشگاه کتاب و اجرای سرود سلام فرمانده و و مسابقات محلی همراه با جوایز متنوع در این ایام اشاره کرده وبیان نمودند : به شکرانه خدا و مدد اهلبیت طاهرین (ع) امسال با برپایی برنامه هایی متنوع  نظیر نمایشگاه کتاب . اجرای سرود سلام فرمانده و و مسابقات محلی همراه با جوایز توانستیم شورو نشاط و سرور را در روستا به ارمغان آوریم .

مدیر کانون از برنامه های دیگر کانون فرهنگی وهنری با همکاری مسئولین محلی بیان داشتند : علاوه بر برنامه های فوق برگزاری جشن روز عید غدیر  همراه با مولودی خوانی ویژه بانوان روستا . برپایی مسابقه نقاشی دیواری . ایستگاه صلواتی و طبخ و پخت 1000پرس غذای گرم و توزیع بین اهالی محترم روستا در این ایام و دهه پر خیر و برکت دهه غدیر و امامت و ولایت دانستند .