سه‌شنبه‌های تکریم در مازندران؛ دیدار اعضای کانون شهدا رکن کلا سیمرغ با خانواده شهید «حسین جهانیان»
سه‌شنبه‌هاي تکريم در مازندران؛ ديدار اعضاي کانون شهدا رکن کلا سيمرغ با خانواده شهيد «حسين جهانيان»

سه‌شنبه‌های تکریم در مازندران؛ دیدار اعضای کانون شهدا رکن کلا سیمرغ با خانواده شهید «حسین جهانیان»

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهدا مسجد مهديه سيمرغ در راستاي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم با خانواده شهيد «حسين جهانيان» ديدار و گفت و گو کردند.
شناسه خبر : 39202 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

«رمضانعلی گیلکی پیشه» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد مهدیه سیمرغ در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده معظم و معزز شهید «حسین جهانیان» دیدار و گفت و گو  صمیمانه ای داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد مهدیه سیمرغ بیان کرد: امام جماعت، اعضای هیات امنا و کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد مهدیه سیمرغ در این دیدار حضور داشتند و بر ادامه اهداف شهدا که جانشان را برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران در طبق اخلاص گذاشتند، تاکید کردند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد مهدیه سیمرغ در مناسبت های مختلف سال به تکریم از خانواده صبور شهدا اقدام می کند و آن را نه تنها وظیفه کانون فهما بلکه یک تکلیف برای همگان می داند.

 

گیلکی پیشه گفت: حسین جهانیان در سال 1341 دیده به جهان گشود و با 20 سال سن در سال 1361 در منطقه ام الرصاص با نوشیدن شهد شهادت به وصال یار نائل شد.

 

وی تصریح کرد: حسین جهانیان در خانواده‌ای با ایمان و دوستدار اهل بیت پرورش یافت و ایثار را از خانواده و خاندان عصمت و طهارت آموخت و با نائل شدن به مقام والای شهادت، گذشت از خود برای حفظ ارزش ها را به خوبی نهادینه کرد.