زمزمه دعای عرفه در کانون‌های مساجد استان مازندران طنین‌انداز می‌شود
زمزمه دعاي عرفه در کانون‌هاي مساجد استان مازندران طنين‌انداز مي‌شود

زمزمه دعای عرفه در کانون‌های مساجد استان مازندران طنین‌انداز می‌شود

زمزمه دعاي پرفيض عرفه امام حسين (ع) همزمان با نهم ذي‌الحجه در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران طنين‌انداز مي‌شود.
شناسه خبر : 39106 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: زمزمه دعای پرفیض عرفه امام حسین (ع) همزمان با نهم ذی الحجه در روز نیایش و مغفرت، روزی که خدا بندگانش را به عبادت و اطاعت خویش دعوت کرده و سفره‌های جود و احسانش را برای آنان گسترده است در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران طنین انداز می شود.

در ادامه گزارشی از فعالیت های کانون های مساجد استان مازندران به مناسبت روز عرفه را می خوانید:

«امیر اسدی»، مدیر کانون فرهنگی هنری سردار شهید سلیمانی قائمشهر از برپایی دعای عرفه با قرائت حجت الاسلام گلچوب امروز شنبه (18 تیر) در حسینیه باب الحوائج خبر داد و تصریح کرد: از عموم علاقه مندان به شرکت در این مراسم پرفیض که ساعت 18 آغاز می شود، دعوت به عمل می آید.

 

«قدرت الله شیخ اعظمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا چمستان اظهار کرد: دعای عرفه که در بردارنده آموزه‌های عرفانی و عقیدتی است در این کانون با سخنرانی و نوای گرم ذاکرین اهل بیت برپا می شود.

 

«سید هادی موسوی»، مدیر کانون جوادالائمه مسجد جامع طوله کلا آمل بیان کرد: به مناسبت روز عرفه  وشهادت حضرت مسلم بن عقیل، ساعت 18 امروز شنبه  (18 تیر) دعا عرفه ونوحه سرایی درمسجد جامع روستا طوله کلا برگزار می شود که از عموم علاقه مندان به شرکت در این مراسم معنوی دعوت بعمل می‌آید.

 

«مرتضی حسین زاده»، مدیر کانون امام علی مسجد اعظم محمودآباد ابراز کرد: دعای روحبخش عرفه با نوای ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت، ساعت 18 امروز در مسجد اعظم محمودآباد برپا می شود.

 

«زین الله چمانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم ارطه از برگزاری دعای پرفیض عرفه ساعت 16 امروز در مسجد رسول اکرم جوجاده خبر داد.

 

«غلامحسین خاتمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر جویبار گفت: مراسم دعای پرفیض عرفه، ساعت 16 امروز شنبه (18 تیر) با سخنرانی حجت الاسلام موحد از اساتید حوزه و دانشگاه و مداحی همت قاسمی و کامران پاکزاد در مصلی الغدیر شهرستان جویبار برپا می شود.

 

گفتنی است، کانون های فهما دیگردیارعلویان نیز با زمزمه کردن دعای عرفه و با نوای «یا رب یا رب» و قرائت مضامین ارزشمند آن با خدا، راز و نیاز می کنند و از درگاه الهی درخواست برکات، عفو و عاقبت بخیری را دارند چرا که در این روز، درهای رحمت به روی انسان گشوده می شود و بهترین فرصت برای جاماندگان از رحمت و بخشش الهی در شب های قدر به شمار می آید.