دیدار سرپرست ستاد فهمای استان مازندران و عضو شورای شهر ساری با محور اوقات فراغت
ديدار سرپرست ستاد فهماي استان مازندران و عضو شوراي شهر ساري با محور اوقات فراغت

دیدار سرپرست ستاد فهمای استان مازندران و عضو شورای شهر ساری با محور اوقات فراغت

سرپرست ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران و عضو شوراي شهر ساري با محوريت تعامل دو نهاد و غني سازي اوقات فراغت و بهره گيري از ظرفيت هاي يکديگر ديدار و گفت و گو داشتند.
شناسه خبر : 39084 تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران:  حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و «افشین راسخ» از اعضای شورای شهر ساری در دفتر ستاد فهما مازندران با یکدیگر دیدار و گفت و گو داشتند.

 

بر اساس این گزارش، یکهزار و 198 کانون فرهنگی هنری مساجد در مازندران، فعالیت می کنند که از این تعداد، 714 کانون شهری و مابقی کانون های روستایی  محسوب می شوند و در زمینه های مختلف هنری، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی، ورزشی و ... برنامه های متنوعی دارند که از یکهزار و 198 کانون فرهنگی هنری مساجد در مازندران، 170 کانون فهما در شهرستان ساری وجود دارند که 73 کانون شهری هستند.

 

این گزارش می افزاید: با توجه به شرکت گسترده جوانان و نوجونان در این برنامه، فعالیت های ارزشی و اعتقادی به همراه اردوهای تفریحی و زیارتی برای آینده سازان جامعه در دستور کار کانون هان مساجد دیار علویان قرار دارد.

 

در این گزارش تصریح می شود: غنی سازی اوقات فراغت در تابستان یکی از برنامه های مهم کانون های فرهنگی هنری در مساجد مازندران به شمار می آید که با توجه به زیرساخت ها در شهرداری و کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهر ساری می توان به نتایج ازشمند و مطلوب رسید و اوقات فراغت خوبی را در تابستان برای آینده جامعه سازان فراهم آورد.

 

براساس این گزارش: کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان همچنین در برپایی موکب در اربعین حسینی بسیار فعال هستند و در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از حق تا پای جان همچون امام حسین و یارانش، نقش مهمی ایفا می کنند.

 

برپایه این گزارش: تعامل و همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و شهرداری ساری برای انجام فعالیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... تاثیرگذار در شهر ساری موجب ارتقای ارزش ها و توسعه فرهنگی می شود که دو نهاد بر انجام این مهم تاکید کردند.