نهادینه‌سازی مباحث ارزشی بین دانش‌آموزان در قالب برپایی اردو به میزبانی کانون امام هادی(ع) بابل
نهادينه‌سازي مباحث ارزشي بين دانش‌آموزان در قالب برپايي اردو به ميزباني کانون امام هادي(ع) بابل

نهادینه‌سازی مباحث ارزشی بین دانش‌آموزان در قالب برپایی اردو به میزبانی کانون امام هادی(ع) بابل

کانون فرهنگي هنري امام هادي (ع) مسجد جامع امام علي النقي(ع) بابل اردوي تفريحي و فرهنگي با حضور دانش آموزان، مربيان و امام جماعت کانون برپا کرد که با استقبال آينده سازان جامعه روبرو شد.
شناسه خبر : 38768 تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

«میثم حیدرقلی زاده» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) مسجد جامع امام علی النقی(ع) بابل در مناسبت های مختلف برنامه های متعددی را در دستور کار قرار می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) مسجد جامع امام علی النقی(ع) بابل بیان کرد: برپایی اردوی تفریحی، فرهنگی و ورزشی یکی از اقدامات کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) مسجد جامع امام علی النقی(ع) بابل برای دانش آموزان در مقطع ابتدايي، راهنمايي و مربيان این کانون بود که با استقبال خوب آینده سازان جامعه روبرو شد.

 

حیدرقلی زاده ابرازکرد: مکان این اردو در مناطق جنگلي سد شياده بندپي غربي شهرستان بابل بود تا در قالب اردو مسائل فرهنگی و ارزشی به دانش آموزان ارائه شود و همچنین سلامتی و نشاط را برای آینده سازان جامعه به ارمغان آورد.

 

وی گفت: این اردو با حضور حجت الاسلام «سینا عمرانی»، امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) مسجد جامع امام علی النقی(ع) بابل صورت گرفت که کلاس های علمی و معنوی نیز در این اردو لحاظ شد.