تمرکز کانون‌های مساجد استان مازندران نسبت به فعالیت در رواق‌های 12 گانه فهما 1401
تمرکز کانون‌هاي مساجد استان مازندران نسبت به فعاليت در رواق‌هاي 12 گانه فهما 1401

تمرکز کانون‌های مساجد استان مازندران نسبت به فعالیت در رواق‌های 12 گانه فهما 1401

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در چهارمين رويداد ملي فهما انتخاب سه رواق که حتما يکي از رواق ها از شبستان هنر باشد را در اولويت فعاليت هاي خويش قرار دهند.
شناسه خبر : 38721 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: چهارمین رویداد ملی فهما در سه شبستان فرهنگ شامل رواق های نور(فعالیت های قرآنی)، رسانه، کتاب، دانش، همدلی(فعالیت های اجتماعی)، هنر شامل رواق های سرود، فیلم، نمایش، قلم(هنرهای ادبی)، ترنج(هنرهای تجسمی) و نوآوری شامل رواق های کارآفرینی، فن آوری و در هشت شاخص هویتی، مهارتی، میدانی، رقابتی، خودجوش، شبکه رابطین، خدمت تعاملی و ساماندهی از 21 خردادماه آغاز شد و تا 24 آذرماه ادامه دارد.

 

بر اساس این گزارش: انتخاب سه رواق تا 27 تیرماه است و حتما یکی از رواق ها باید از شبستان هنر باشد که در اولویت قرار دارد و همچنین می توانند اخبار کانون را نیز ثبت نمایند و در صورت عدم انتخاب رواق، کانون نمی تواند در چهارمین رویداد ملی فهما وارد شود و جز کانون های راکد محسوب می شود بنابراین اهتمام ویژه و فوری به انتخاب سه رواق ضروری است.   

 

برپایه این گزارش: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ثبت در چهارمین رویداد ملی فهما از طریق سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir با نام کاربری و رمز عبور، وارد سامانه شده و از قسمت ناحیه کاربری، مدیریت کانون، وارد و در این صفحه، اولویت رواق ها را به ترتیب پتانسیل و ظرفیت کانون انتخاب نمایند و بعد از 27 تیرماه نیز به ثبت فعالیت های دیگر خواسته شده در این رویداد بپردازند.

 

گفتنی است، هر رواق 20 هزار امتياز به صورت مجزا دارد، امتیاز هر رواق با هم جمع نمی شوند، اگر در راستای رواق انتخابی داشته باشید بقیه رواق ها مرتبط با آن رصد می شود و تاثیر در امتیاز دارد و ارزیابی ها به صورت استانی، نیمه نهایی و نهایی صورت خواهد گرفت.