حمایت حاکمیتی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از جمله انتظارات ستاد فهما است
حمايت حاکميتي از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد از جمله انتظارات ستاد فهما است
سرپرست ستاد فهما مازندران:

حمایت حاکمیتی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از جمله انتظارات ستاد فهما است

حجت الاسلام نعمتي گفت: حمايت حاکميتي از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد يکي از انتظارات ستاد فهما از مسئولين به ويژه نمايندگان مجلس است.
شناسه خبر : 38675 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، در نشست توجیهی شبکه رابطین و منتخبین فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، که روز گذشته (10تیرماه) در اردوگاه شهدای خرماکلا سوادکوه اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاعه دهنده فرهنگ، اسلام و انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران بیان کرد: باتوجه به دغدغه های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره تهاجم فرهنگی، شورای انقلاب فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و تحقق منویات رهبری تشکیل کانون های مساجد را مصوب کرد.

 

وی ابراز کرد: احیای ارزش های انقلاب در قالب هنر و برنامه های نشاط بخش در مساجد یکی از وظایف مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد به شمار می آیند و باید به این مهم، عنایت بیشتر صورت گیرد.

 

حجت الاسلام نعمتی گفت: حمایت حاکمیتی از کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از انتظارات ما از مسئولین به ویژه نمایندگان مجلس است و با توجه به تعطیل نشدن مساجد در هیچ زمانی و نقش مهم و تاثیرگذار این پایگاه های الهی در تشکیل انقلاب، دفاع مقدس، مقابله با کرونا، نگاه به مسجد در الویت قرار گیرد.

 

وی به چهارمین رویداد ملی فهما در سال جاری اشاره کرد و افزود: این رویداد در سه شبستان و در 12 رواق صورت می گیرد که فعالیت های کانون های مساجد باید در سامانه بچه های مسجد به ثبت فعالیت های کانون اقدام کنند.

 

حجت الاسلام نعمتی به درخشش چندین کانون فرهنگی هنری مساجد دیار علویان در رویدادهای ملی فهما سال های گذشته اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که در چهارمین رویداد ملی فهما سال جاری شاهد درخشش بیشتر کانون های فهما استان مازندران باشیم.