کانون‌های مساجد بهترین مکان برای تحقق منویات رهبری در عرصه نخبه‌پروری به شمار می‌آیند
کانون‌هاي مساجد بهترين مکان براي تحقق منويات رهبري در عرصه نخبه‌پروري به شمار مي‌آيند
نماینده مردم شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی:

کانون‌های مساجد بهترین مکان برای تحقق منویات رهبری در عرصه نخبه‌پروری به شمار می‌آیند

عليپور گفت: مقام معظم رهبري همواره نسبت به انجام فعاليت‌هاي دانش بنيان و نخبه پروري تاکيد دارند، در اين عرصه کانون‌هاي مساجد مي توانند مکان خوبي براي تحقق اين منويات باشند.
شناسه خبر : 38673 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: «کمال علیپور» در نشست توجیهی شبکه رابطین و منتخبین فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، که روز گذشته (10تیرماه) در اردوگاه شهدای خرماکلا سوادکوه برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه فرهنگ در انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی دارد، گفت: شهدا به خاطر اسلام و انقلاب اسلامی ایران جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

 

نماینده مردم شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مساجد قرار بود سنگر باشند اما امروز تا حدی بین نیروهای مسجدی، بسیجی و هیات‌های امنا فاصله افتاده که از توطئه استکبار است.

 

علیپور ابراز کرد: دشمن با هجمه فرهنگی، استحاله فرهنگی و همانند موریانه، می خواهد ارزش‌های انقلاب را از بین برد؛ در این میان مردم سازی، هوشمندسازی و شفاف سازی را باید در فعالیت های مختلف وارد کنیم.

 

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری(مد‌ظله‌العالی)، توجه ویژه داشته باشند و این مطالبه رهبری را سرلوحه کار خویش قرار داده و اطلاع رسانی درستی از امور فرهنگی داشته باشند.

 

علیپور اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره نسبت به انجام فعالیت های دانش بنیان و نخبه پروری تاکید دارند؛ در این عرصه کانون های فهما می توانند مکان خوبی در راستای تحقق این هدف باشند.

 

وی ادامه داد: از ۲۱خردادماه کانون‌‌های مساجد یک نهاد عمومی غیر دولتی شده است و باید بودجه و اعتبار به عنوان تملک دارایی در بودجه استان برای این کانون ها پیش بینی شود؛ از سوی دیگر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان باید برای استفاده از اعتبار شورای برنامه ریزی استان، برنامه ارائه دهند.