اقامه عزا در سالروز شهادت جوادالائمه دردانه امام رضا (ع) در کانون‌های مساجد مازندران
اقامه عزا در سالروز شهادت جوادالائمه دردانه امام رضا (ع) در کانون‌هاي مساجد مازندران

اقامه عزا در سالروز شهادت جوادالائمه دردانه امام رضا (ع) در کانون‌های مساجد مازندران

کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران به مناسبت سالروز شهادت حضرت جوادالائمه، دردانه امام رضا با سخنراني و مداحي در فضايل آن امام همام به سوگواري پرداختند و گوشه اي از ارادت خود را به آن حضرت، نشان دادند.
شناسه خبر : 38628 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به مناسبت شهادت نهمین آفتاب امامت و ولایت، حضرت امام محمد تقی ملقب به جوادالائمه، دردانه امام رضا که جوان ترین شمع هدایت و مظهر جود و بخشش به شمار می آیند با سخنرانی و مداحی در فضایل آن امام همام به سوگواری پرداختند.

 

«میلاد حسن زاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری اخلاص قائمشهر اظهار کرد: عزاداری شهادت نهمین بحر کرامت، امام جواد با سخنرانی حجت الاسلام «جواد علیپور» و مداحی «کاظم اکبری»، شب گذشته چهارشنبه (8 تیر) بعد از نماز مغرب و عشا در این کانون برگزار شد.

 

«محمد مرکباتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری گلشن بهشهر از برگزاری مراسم گرامیداشت شب شهادت حضرت جوادالائمه با مداحی «قاسم عسگری» در این کانون و استقبال اقشار مختلف مردم خبر داد.

 

«رمضانعلی گیلکی پیشه»، مدیر کانون شهدا رکن کلا سیمرغ بیان کرد: به مناسبت شهادت جوادالائمه، مراسم بزرگداشتی در  این کانون با ذکر مصیبت و سخنرانی برگزار و بر الگوگیری از سجایای حضرت امام محمد تقی در ابعاد مختلف زندگی تاکید شد.

 

گفتنی است، کانون های فرهنگی هنری مساجد دیگر مازندران نیز با حضور عاشقان اهل بیت مراسم شهادت حضرت امام جواد، جگر گوشه و پسر ثامن الحجج با بازگو کردن سخنان ارزشمند آن حضرت نظیر«عزت و شخصیت مومن در خودکفایی و بی نیازی او از دیگران خواهد بود»، چراغی پرفروغ برای روشنایی راه درست و تشخیص حق از باطل را جهت الگوگیری تبیین کردند و این سوگواری ها همچنان ادامه دارد.