مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر به همت کانون شهید بهشتی قائمشهر برگزار می‌شود
مراسم بزرگداشت شهداي هفتم تير به همت کانون شهيد بهشتي قائمشهر برگزار مي‌شود

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر به همت کانون شهید بهشتی قائمشهر برگزار می‌شود

چهل‌ويکمين سالگرد شهداي هفتم تير و بزرگداشت مقام اين دلاورمردان با سخنراني آيت الله سليماني، عضو مجلس خبرگان رهبري به همت کانون فرهنگي هنري شهيد بهشتي مسجد جامع قائمشهر برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 38540 تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۳

«ابراهیم صمدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: چهل‌ویکمین سالگرد شهدای هفتم تیر وبزرگداشت مقام آنها با سخنرانی آیت الله «عباسعلی سلیمانی»، نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و مداحی به همت کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی مسجد جامع قائمشهر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی مسجد جامع قائمشهر بیان کرد: علاقه مندان و دوستداران اهل بیت و خط سرخ شهادت و ولایت جهت شرکت در این برنامه، بعد از نماز مغرب و عشا سه شنبه (7 تیرماه) به حسینیه شهید بهشتی چمازکتی قائمشهرمراجعه کنند.

 

صمدی با اشاره به اینکه این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی مسجد جامع قائمشهر و همکاری ادارات دیگر برگزار می شود،  تبیین و بازشناسی اندیشه های شهید آیت الله بهشتی، افشای چهره کریه منافقین و گروهک های وابسته و معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگ ترین قربانی تروریسم را از جمله دلایل برگزاری مراسم هفتم تیر برشمرد.

 

وی گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی مسجد جامع چمازکتی شهرستان قائمشهر در کمربندی شمالی، خیابان مسجد جامع این شهرستان واقع است و بزرگداشت مناسبت های دینی و ملی به ویژه بزرگداشت شهدای هفتم تیر و برگزاری مسابقات اذان را در دستور کار دارد.

 

گفتنی است، 25 شهید از قوه مجریه، 27 شهید از قوه مقننه، 20 شهید از فعالان سیاسی و مسئولان حزب جمهوری اسلامی و دکتر بهشتی از شهدای هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی هستند که به دست منافقان کور دل منفجر شد و این 72 یار وفادار انقلاب و امام خمینی (رحمت الله علیه) به لقای حق شتافتند.