دستگیری از نیازمندان به همت اعضای کانون شهدا رکن کلا شهرستان سیمرغ
دستگيري از نيازمندان به همت اعضاي کانون شهدا رکن کلا شهرستان سيمرغ

دستگیری از نیازمندان به همت اعضای کانون شهدا رکن کلا شهرستان سیمرغ

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهدا رکن کلا شهرستان سيمرغ با حفر فاضلاب منزل اقدام به دستگيري و حمايت از يک خانواده محروم کردند.
شناسه خبر : 38505 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۵

«رمضانعلی گیلکی پیشه» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا رکن کلا شهرستان سیمرغ در طول سال به دستگیری از خانواده های کم برخودار می پردازد و در این عرصه با تهیه و توزیع سبد کالا تلاش می کند تا در این عرصه فعال باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا رکن کلا شهرستان سیمرغ ادامه داد: اعضای این کانون با حفر فاضلاب منزل برای یکی از محرومین به یاری خانواده های کم برخوردار شتافتند تا گره گشای قسمتی از مشکلات این نیازمند باشد.

 

وی با اشاره به حضور اعضای کانون فرهنگی فرهنگی هنری مسجد مهدیه رکن کلا شهرستان سیمرغ  در نمازجمعه این شهرستان، افزود: شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه یکی از فعالیت های اعضای این کانون جهت انجام این فریضه الهی و تشویق اقشار مختلف مردم برای حضور در نماز جمعه به شمار می آید.

 

گیلکی پیشه ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا رکن کلا مسجد مهدیه شهرستان سیمرغ علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی و فعالیت های خداپسندانه به ترویج ارزش ها اهتمام ویژه دارد.