مدیران کانون های مساجد به عنوان افسران جنگ نرم در جبهه فرهنگی ایفای نقش می کنند
مديران کانون هاي مساجد به عنوان افسران جنگ نرم در جبهه فرهنگي ايفاي نقش مي کنند
سرپرست ستاد فهما مازندران:

مدیران کانون های مساجد به عنوان افسران جنگ نرم در جبهه فرهنگی ایفای نقش می کنند

حجت الاسلام نعمتي گفت: مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به عنوان افسران جنگ نرم در جبهه فرهنگي با دستان خالي ايفاي نقش مي کنند.
شناسه خبر : 38443 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: شبکه رابطین فهما مازندران  و منتخبین سومین رویداد ملی فهما سال 1400 امروز (اول تیر) با «حسین جوادی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، دیدار و گفت و گو صمیمانه ای داشتند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در این نشست صمیمانه طی سخنانی اظهار کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان افسران جنگ نرم در جبهه فرهنگی با دستان خالی ایفای نقش می کنند و با توجه به نقش مهم و تاثیرگذاری در این جبهه دارند.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: یکی از افتخارات مازندران، عهده دار بودن سکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دستان مدیر مسجدی، ارزشی، ولایی و کانونی است که در سال های گذشته، مدیر کانون فرهنگی هنری آل طاها شهرستان آمل بود و به وظایف کانون های فهما آشنایی دارند.

 

وی ابراز کرد: جلسه ماهانه به طور متمرکز برای رابطین فهمای سال 1401 و منتخبین فهما سال 1400 تشکیل می شود و پذیرای ایده های جدید در این جلسات هستیم. 

گفتنی است، شبکه رابطین فهما مازندران  و منتخبین سومین رویداد ملی فهما سال 1400 نیز در این دیدار به تشریح فعالیت های خود و مشکلات به ویژه عدم حمایت های لازم مادی پرداختند و خواستار پشتیبانی های معنوی و مادی و تخصیص ردیف بودجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد و دیده شدن بیشتر فعالیت های مختلف کانون های فهما دیار علویان شدند.