چهار خانواده محروم با مشارکت کانون منتظران مهدی (عج) شهرستان سیمرغ صاحب خانه شدند
چهار خانواده محروم با مشارکت کانون منتظران مهدي (عج) شهرستان سيمرغ صاحب خانه شدند

چهار خانواده محروم با مشارکت کانون منتظران مهدی (عج) شهرستان سیمرغ صاحب خانه شدند

کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي مسجد صاحب الزمان شهرستان سيمرغ در ساخت خانه محرومين مشارکت وسيعي دارد و تاکنون چهار خانواده محروم با مشارکت اين کانون، صاحب‌خانه شدند.
شناسه خبر : 38408 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

«مجید اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان شهرستان سیمرغ علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی در یاری رساندن به خانواده های کم برخوردار اهتمام ویژه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی شهرستان مسجد صاحب الزمان سیمرغ با اشاره به اینکه این کانون طی چند سال گذشته به کمک محرومین جهت ساخت منزل پرداخت تا آنها سرپناهی داشته باشند و صاحب خانه گردند، اظهار کرد: این کانون در سال 1399، یک نفر را صاحب خانه کرد و در سال گذشته در ساخت دو منزل برای نیازمندان مشارکت داشت.

 

وی تصریح کرد: یک محروم با مشارکت کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان شهرستان سیمرغ در سال جاری صاحب خانه شد و برای دو نیازمند دیگر در دست اقدام است.

 

اسدی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان شهرستان سیمرغ  با 246 عضو در روستا زیارکلا این شهرستان واقع است.