بچه‌های مسجدی یاد شهید «امامقلی اسلامی» در سوادکوه شمالی را گرامی می دارند
بچه‌هاي مسجدي ياد شهيد «امامقلي اسلامي» در سوادکوه شمالي را گرامي مي دارند

بچه‌های مسجدی یاد شهید «امامقلی اسلامی» در سوادکوه شمالی را گرامی می دارند

بچه هاي مسجدي و اقشار مختلف مردم ياد و نام شهيد «امامقلي اسلامي» در سوادکوه شمالي را با سخنراني و مداحي گرامي مي دارند و ادامه اهداف والاي پرستوهاي خونين بال را وظيفه خود مي دانند.
شناسه خبر : 38336 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: مراسم بزرگداشت شهید «امامقلی اسلامی» به همت کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع کلیج خیل سوادکوه شمالی  و ... با سخنرانی و مداحی برگزار می شود و بچه های مسجدی و اقشار مختلف مردم، یاد و نام تمام پرستوهای خونین بال را گرامی می دارند و ادامه اهداف والای پرستوهای خونین بال و تکریم از خانواده معظم و معزز شهدا را وظیفه خود می دانند.

 

بر اساس این گزارش: این مراسم نورانی به مناسبت 28خرداد سالروز شهادت سرباز فداکار اسلام شهید «امامقلی اسلامی» با سخنرانی حجت الاسلام «رضا راهدار»، امام جماعت کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع کلیج خیل سوادکوه شمالی  با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا همراه است.

 

بر پایه این گزارش: هر ساله مراسم بزرگداشت شهید «امامقلی اسلامی» با شکوه تمام در روستای کیلج خیل شهرستان سوادکوه شمالی با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل های جدید به عنوان آینده سازان جامعه و مسئولین برگزار می شود. 

 

گفتنی است، شهید «امامقلی اسلامی» در سال 1343 در شهرستان سوادکوه شمالی در خانواده‌ای با ایمان و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت، چشم به جهان گشود و در 28 خردادماه سال 1365 در دهلران، شهد شهادت را نوشید و در گلزار شهدای کلیج خیل این شهرستان، جسم مطهرش به خاک سپرده شد.