مراسم سالگرد شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام «محمدامین کریمیان» به همت کانون شهدا بهنمیر برگزار شد
مراسم سالگرد شهيد مدافع حرم حجت‌الاسلام «محمدامين کريميان» به همت کانون شهدا بهنمير برگزار شد

مراسم سالگرد شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام «محمدامین کریمیان» به همت کانون شهدا بهنمیر برگزار شد

مراسم ششمين سالگرد شهادت روحاني شهيد مدافع حرم حجت‌الاسلام «محمدامين کريميان» به همت کانون فرهنگي هنري شهدا مسجد جامع بهنمير با سخنراني و مداحي و حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.
شناسه خبر : 38335 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: مراسم ششمین سالگرد شهادت روحانی شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام «محمدامین کریمیان» به همت کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع بهنمیر باشکوه تمام برگزار شد.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام «قوام الدین درزیان»، امام جماعت مسجدجامع بهنمیر در این مراسم معنوی به ویژگی های شخصیتی شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام «محمدامین کریمیان» پرداخت و افزود: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم عمه سادات، حضرت زینب کبری، شهد شهادت را نوشیدند و شهدا، مردان خدایی هستند و بهترین الگوی ایثار و از خودگذشتگی به شمار می آیند.

بر پایه این گزارش: «محمدرضا بذری»، ذاکر اهل بیت در این مراسم نورانی به مداحی پرداخت که حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این مراسم بیانگر ثابت قدم بودن مردم شهیدپرور و ولایی برای صیانت و ادامه فرهنگ ایثار و شهادت است.

گفتنی است، شهید روحانی حجت الاسلام «محمدامین کریمیان» متولد یکم مهرماه 1373 از اهل روستای حاجی‌کلا بخش بهنمیر از توابع شهرستان بابلسر بود که در 27 خرداد سال 1395 مصادف با ماه مبارک رمضان در حلب سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب و تبلیغ دین مبین اسلام به درجه رفیع شهادت نائل شد.