دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با کارکنان ستاد فهما استان/لزوم گسترش نفوذ فعالیت‌های فرهنگی
ديدار مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با کارکنان ستاد فهما استان/لزوم گسترش نفوذ فعاليت‌هاي فرهنگي

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با کارکنان ستاد فهما استان/لزوم گسترش نفوذ فعالیت‌های فرهنگی

جوادي با تاکيد بر گسترش زمينه نفوذ فعاليت‌هاي فرهنگي اظهار کرد: نگاه به فرهنگ و هنر بايد تغيير يافته و فعاليت در اين عرصه به خوبي بروز ظهور پيدا کند.
شناسه خبر : 38264 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران، «حسین جوادی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز دوشنبه (23 خرداد) با کارکنان این اداره و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان دیدار و گفت وگو کرد.

 

جوادی طی سخنانی اظهار کرد: نگاه به فرهنگ و هنر باید تغییر کند و فعالیت های فرهنگی و هنری به خوبی بروز و ظهور داشته باشد.

وی بیان کرد: باید زمینه نفوذ کارهای فرهنگی بالا رود و هرچند که فرهنگ در کشور، حرف اول را می زند و تاثیرگذاری زیادی دارند اما تخصیص بودجه به فرهنگ و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار پایین است.

 

جوادی افزود: نگاه به مقوله فرهنگ و هنر، خوب و در خورشان آن نیست و نگاه عادلانه در سه بخش عدالت رفتاری، عدالت گفتاری و عدالت در مزایا و پاداش را برای کارکنان فرهنگ و هنر ضرورت دارد.

 

وی با اشاره به اینکه دو سازمان وجود دارد، اظهار کرد: سازمان ایده آل و مطلوب و دیگری سازمان سالم دو سازمان هستند که باید برای رسیدن به سازمان ایده آل به طور یقین سازمان سالم، لازم است و به اینگونه با سازمان سالم می توان به سازمان ایده آل و مطلوب رسید.

 

جوادی گفت: آفت شناسی، آفت زدایی، بسترسازی و سپس اجرا برای رسیدن به جهش و سازمان سالم و در نتیجه سازمان ایده آل و مطلوب باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه رسیدن به سازمان سالم را با تعامل مدیریت و کارکنان میسر می شود؛ افزود: یک مدیر خوب باید دارای ویژگی های تفکر مثبت صداقت، تعویض اختیار به کارکنان، ارتباط خوب، تعادل، تشویق جمعی و دستگاهی، انصاف و مربیگری و ویژگی های کارمند خوب دارای بلندپروازی، فروتنی، اعتماد به نفس، صداقت، خلاقیت، قابل اعتماد، مشتاق، مثبت اندیش و توجه به فرهنگ کار و سازمانی باشند.

 

جوادی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیاز به جهش دارد که برای رسیدن به این مهم، برنامه هایی پیش بینی شده که در آینده نزدیک، محقق می شود.

 

وی بیان کرد: افق روشن برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تعامل کارکنان و مدیران میسر می شود.