امامت جمعه مردمی‌ترین نهاد حکومتی است
امامت جمعه مردمي‌ترين نهاد حکومتي است
نماینده ولی فقیه در مازندران:

امامت جمعه مردمی‌ترین نهاد حکومتی است

آيت الله محمدي لاييني در مراسم کلنگ زني دفتر امام جمعه شهر فرح آباد از امامت جمعه به عنوان مردمي‌ترين نهاد حکومتي ياد و اظهار اميدواري کرد تا با توجهات ثامن الحجج، تاسيس اين دفتر براي اين شهر و مردم مبارک و ثمرات بسياري داشته باشد.
شناسه خبر : 38192 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: مراسم  کلنگ زنی دفتر امام جمعه شهر فرح آباد در روز میلاد آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه استان مازندران، حجت الاسلام انتظاری رئیس شورای سیاستگذاری استان، مهدی مستشرق رابط سیاستگذاری دیارعلویان، بابایی کارنامی و زارعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان ساری، محمودی بخشدار رودپی شمالی، فاطمی شهردار فرح آباد، قاسم عباس زاده رئیس  شوراي اسلامي شهر فرح آباد و خیرین منطقه  با قرائت کلام الله مجید توسط علی رحیمی خادمیار رضوی و عضو ستاد نمازجمعه شهرفرح آباد و زیارت خاصه امام رضا علیه السلام آغاز شد.

بر اساس این گزارش: نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در مراسم کلنگ زنی دفتر امام جمعه شهر فرح آباد در سالروز ولادت امام رضا و دهه کرامت طی سخنانی به اهمیت وجود دفتر امام جمعه پرداخت و این دفتر را برای رشد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... موثر عنوان کرد.

آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» از امامت جمعه به عنوان مردمی‌ترین نهاد حکومتی یاد و اظهار امیدواری کرد تا با توجهات ثامن الحجج، تاسیس این دفتر برای این شهر و مردم مبارک و ثمرات بسیاری داشته باشد و فعالیت های ارزشی  و دین در آن برای اقشار مختلف مردم به برکات و خروجی مطلوب برسد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد که در مصلی این شهر واقع است با 908 عضو علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی، اجرای برنامه های ارزشی را در دستور کار دارد.