مزین شدن نام کانون های مساجد به اسم شهدا نوعی ترویج ارزش ها در جامعه است
مزين شدن نام کانون هاي مساجد به اسم شهدا نوعي ترويج ارزش ها در جامعه است
سرپرست ستاد فهما مازندران در افتتاح کانون شهید «مصطفی نوروزی»:

مزین شدن نام کانون های مساجد به اسم شهدا نوعی ترویج ارزش ها در جامعه است

حجت الاسلام نعمتي در افتتاح کانون فرهنگي هنري شهيد «مصطفي نوروزي» مسجد اميرالمومنين ساري، مزين شدن نام کانون هاي مساجد به اسم شهدا را نوعي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و ارزش ها در جامعه عنوان و بر ادامه اهداف آنها تاکيد کرد.
شناسه خبر : 38164 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون فرهنگی هنری شهید «مصطفی نوروزی» مسجد امیرالمومنین ساری در دهه کرامت و شب ولادت علی ابن موسی الرضا با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و خانواده معظم و معزز این شهید افتتاح شد.

 

حجت الاسلام نعمتی در افتتاح کانون شهید «مصطفی نوروزی» مسجد امیرالمومنین ساری به اهمیت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و تاثیرگذاری این مراکز در جامعه همچنین اهمیت ایثار و شهادت پرداخت.

 

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه های مختلف هنری، اجتماعی، قرآنی، فرهنگی، دستگیری از خانواده های کم برخوردار و ... فعالیت دارند که در زمان شیوع ویروس کرونا شاهد دست به دست هم دادن اعضای کانون با تولید ماسک، تهیه بسته های معیشتی برای آسیب دیده ها از کرونا، ضدعفونی معابر و منازل جهت مقابله با شیوع این ویروس منحوس بودیم.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: ارکان کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناسبت های مختلف به ویژه طرح ملی سه شنبه های تکریم به دیدار و گفت و گو با خانواده معظم و معزز شهدا، ایثارگران، یادگاران دفاع مقدس می روند تا ارزش هایی نظیر فرهنگ ایثار و شهادت بین اقشار مختلف مردم به ویژه آینده سازان جامعه نهادینه شود.

 

وی ابراز کرد: مزین شدن نام کانون های مساجد به اسم شهدا نظیر کانون شهید «مصطفی نوروزی» مسجد امیرالمومنین ساری به نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش ها در جامعه است که در آینده نیز شاهد افتتاح کانون های فهما مزین به نام شهدا در دیار علویان خواهیم بود.

 

حجت الاسلام نعمتی گفت: شهید «مصطفی نوروزی» از شهدا مدافع امنیت است که همگان در برابر ادامه اهداف پرستوهای خونین بال وظیفه مهمی بر عهده دارند و تکریم از خانواده های آنها که صبر و شکیبایی را از حضرت زینب آموختند را باید به بهترین صورت اجرایی کرد.

گفتنی است، شهید «مصطفی نوروزی» از سربازان گمنام امام زمان(عج) بود که در حین انجام وظیفه و دفاع از امنیت کشور در استان سیستان و بلوچستان به درجه شهادت نائل آمد.