هم گرایی ارکان کانون های مساجد رمز موفقیت فعالیت ها است
هم گرايي ارکان کانون هاي مساجد رمز موفقيت فعاليت ها است
سرپرست ستاد فهما مازندران تاکید کرد:

هم گرایی ارکان کانون های مساجد رمز موفقیت فعالیت ها است

حجت الاسلام نعمتي با تاکيد بر هم‌گرايي ميان ارکان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، اين مهم را زمينه ساز موفقيت و پيشرفت فعاليت هاي اين مراکز دانست.
شناسه خبر : 38158 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: جشن بزرگ خانوادگی به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا، شامگاه جمعه (20 خرداد) در پارک بالالموک به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، کانون فرهنگی هنری شهدا بالالموک قائمشهر و همکاری ادارات دیگر برگزار شد.

 

حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: هم گرایی  در ارکان کانون های فرهنگی هنری مساجد ضورت دارد و این مهم زمینه ساز موفقیت و پیشرفت فعالیت های این مراکز می شود که نمونه آن، کانون فرهنگی هنری شهدا بالالموک قائمشهر است.

 

وی افزود: کانون فرهنگی هنری شهدا بالالموک قائمشهر در سال گذشته، در سومین رویداد ملی فهما در بین بیش از 27 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد با هم گرایی توانست رتبه شایسته تقدیر در فهما 1400 را کسب کند.

 

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به اینکه همدلی، برادری و در کنار ضرورت دارد به ویژه در زمان شیوع کرونا شاهد سرلوحه قرار دادن این سه مهم بودیم، بیان کرد: با از بین رفتن ویروس کرونا شاهد ارتقای بیش از پیش فعالیت ها به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد باشیم.

 

وی ابراز کرد: اهدای لوح تقدیر توسط مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به «عمران قبادي لموكي»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا بالالموک قائمشهر بیانگر همدلی در این کانون و پشتکار و زحمات های فراوان این مدیر کانون توانمند است.

گفتنی است، این برنامه با اجرای سرود «سلام فرمانده»  جُنگ شادی با حضور هنرمندان استانی، مسابقه نقاشی برای کودکان با موضوع امام رضا، اهدای جوائز و نورافشانی همراه بود.