کانون شهید «مصطفی نوروزی» ساری به مناسبت دهه کرامت افتتاح می شود
کانون شهيد «مصطفي نوروزي» ساري به مناسبت دهه کرامت افتتاح مي شود
سرپرست ستاد فهمای استان مازندران خبر داد:

کانون شهید «مصطفی نوروزی» ساری به مناسبت دهه کرامت افتتاح می شود

حجت الاسلام نعمتي از افتتاح کانون فرهنگي هنري شهيد «مصطفي نوروزي» در مسجد اميرالمومنين ساري در دهه کرامت و شب ولادت ثامن الحجج، علي ابن موسي الرضا با حضور خانواده معظم و معزز اين شهيد خبر داد.
شناسه خبر : 38128 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

حجت الاسلام «رجب نعمتی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی نوروزی» در مسجد امیرالمومنین ساری در دهه کرامت و شب ولادت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا با حضور خانواده معظم و معزز شهید و مسئولین دیگر افتتاح می شود.


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران افزود: «شهید مصطفی نوروزی» از شهدای مدافع امنیت  بود که همگان در برابر شهدا و خانواده صبور شهدا، وظیفه مهمی دارند و مزین شدن نام کانون های فهما به نام شهدا، افتخار محسوب می شود و وظیفه ما را در برابر ادامه اهداف والای پرستوهای خونین بال دوچندان می کند.


وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا در مناسبت های مختلف سال نظیر طرح ملی سه شنبه های تکریم و همچنین دهه کرامت مورد توجه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کانون های فهما دیگر دیار علویان است تا آرمان های شهدا بین نسل های جدید جامعه، جاری و ساری شود و برای همیشه مانا بماند.


سرپرست ستاد فهما استان مازندران تصریح کرد: بیش ازهزار و ۱۹۸ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان مازندران تشکیل شده که از شهرستان رامسر، غربی ترین شهرستان این استان تا شهرستان گلوگاه، شرقی ترین شهرستان استان و در اقصی نقاط دوردست و صعب العبور به فعالیت های مختلف هنری، اجتماعی، فرهنگی، هنری، قرآنی و فعالیت های عام المنفعه نظیر دستگیری از خانواده های کم برخوردار اهتمام ویژه ای دارند.


حجت الاسلام نعمتی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در دیار علویان در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های ارزشی و تاثیرگذار بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجونان را در دستور کار دارند.