فعالیت‌های کانون شهدای رکن کلا سیمرغ در دهه کرامت/از استقبال از خدام رضوی تا اعزام به مشهد مقدس
فعاليت‌هاي کانون شهداي رکن کلا سيمرغ در دهه کرامت/از استقبال از خدام رضوي تا اعزام به مشهد مقدس

فعالیت‌های کانون شهدای رکن کلا سیمرغ در دهه کرامت/از استقبال از خدام رضوی تا اعزام به مشهد مقدس

گيلکي پيشه، با اشاره به تدارک برنامه‌هاي متعدد در دهه کرامت در کانون شهداي رکن کلا سيمرغ گفت: اعضاي اين کانون از خادمين رضوي استقبال باشکوهي داشته و به زودي جمعي از عاشقان امام رئوف را به مشهد مقدس اعزام مي کنند.
شناسه خبر : 38096 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۰

«رمضانعلی گیلکی پیشه» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای رکن کلا سیمرغ در مناسبت های مختلف و به ویژه فعالیت های عام‌المنفعه نظیر دستگیری از خانواده های کم برخوردار برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای رکن کلا سیمرغ با اشاره به تدارک برنامه های متعدد جهت گرامیداشت دهه کرامت، افزود: اعضای این کانون از خادمین رضوی استقبال باشکوهی کردند. در این مراسم حجت الاسلام بصیری، امام جماعت کانون سخنرانی کرده و ادامه برنامه با مولودی خوانی همراه بود.

 

وی بیان کرد: اعزام عاشقان به بارگاه مطهر و منور ضامن آهو در مشهد مقدس یکی دیگر از فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری شهدای رکن کلا سیمرغ در دهه کرامت به شمار می آید که اهالی روستای رکن کلا سیمرغ علاقه وافری به ائمه اطهار نظیر ثامن الحجج دارند و زیارت و عمل به سیره آن بزرگواران را توفیقی الهی می دانند.

 

گیلکی پیشه افزود: برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه (س) و تقدیم هدیه به بانوانی که نامشان مزین به معصومه بود از جمله دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای رکن کلا سیمرغ در راستای گرامیداشت روز دختر و کریمه اهل بیت بود چرا که تجلیل از بانوان باتوجه به نقش مهم آنها یکی از وظایف مهم و تاثیرگذار در جامعه محسوب می شود.

وی گفت: همچنین به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا، مراسم جشن به همراه سخنرانی و مولوی خوانی با هدف نهادینه شدن فرهنگ امام رضایی بین سنین مختلف به ویژه آینده‌سازان جامعه به همت کانون فرهنگی هنری شهدای رکن کلا سیمرغ و بچه های مسجدی برگزار خواهد شد.

 

گیلکی پیشه تصریح کرد: دهه کرامت فرصت مغتنمی جهت ترویج فرهنگ رضوی و ارزش گذاری برای بزرگداشت مقام اولیای الهی است که باید از این فرصت به بهترین صورت جهت آشنایی نسل جوان با کرامات خاندان عصمت و طهارت بهره گیری شود.