کانون های فهما سوق دهنده فرهنگ و هنر دینی در مساجد هستند
کانون هاي فهما سوق دهنده فرهنگ و هنر ديني در مساجد هستند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

کانون های فهما سوق دهنده فرهنگ و هنر دینی در مساجد هستند

جوادي با اشاره به فعاليت هاي ارزشي و الهي در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گفت: کانون هاي فهما سوق دهنده فرهنگ و هنر ديني در مساجد هستند.
شناسه خبر : 37955 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: «حسین جوادی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز پنجشنبه (12 خرداد) با کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در دهه کرامت دیدار و گفتگو صمیانه ای داشت.  

 

جوادی طی سخنانی گفت: فعالیت های ارزشی و الهی در کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود و این فعالیت ها بسیار ارزشمند و تاثیرگذار در جامعه است.

 

وی اظهار کرد: بنا داشتیم که فرهنگ و هنر را در قالب مساجد ببریم که با تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد این مهم به نتیجه رسید و کانون های فهما سوق دهنده فرهنگ و هنر دینی در مساجد هستند.

 

وی بیان کرد: بهره گیری لازم از ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد، ضرورت دارد و می توان از این توانایی ها حتی در اداراتی نظیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده کرد.

حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیارعلویان نیز در این نشست صمیمانه طی سخنانی اظهار کرد: امیدوار هستیم که شاهد تحول و رخداد های بهتر در کانون های مساجد باتوجه به شعار آیت الله رییسی که مسجد محوری و مردم محوری است در آینده نزدیک باشیم.

 

وی بیان کرد: برنامه ها با پیوست مسجدی به نتیجه مطلوب می رسد و برای رسیدن به این مهم  می توان از ظرفیت بچه های مسجد و کارکنان ستاد فهما استفاده کرد.

 

حجت الاسلام نعمتی به چهارمین رویداد ملی فهما در سال جاری اشاره کرد و گفت: این فعالیت ها در 49 رشته صورت می گیرد و امیدواریم تا شاهد درخشش کانون های فهما مازندران در این رویداد همانند سال های گذشته باشیم.