امام خمینی (ره) آغازگر جهاد تبیین و احیاگر امر اهل بیت (ع) است
امام خميني (ره) آغازگر جهاد تبيين و احياگر امر اهل بيت (ع) است
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران:

امام خمینی (ره) آغازگر جهاد تبیین و احیاگر امر اهل بیت (ع) است

حجت الاسلام ملازاده از امام خميني (ره) به عنوان آغازگر جهاد تبيين و احياگر امر اهل بيت ياد کرد و گفت: با جهاد تبييني و شکل گيري انقلاب اسلامي توسط امام راحل(ره)، روشنگري مسائل روز و جهان به وجود آمد.
شناسه خبر : 37946 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: مراسم سی و سومین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد با عنوان « آفتاب امید» امروز (12 خرداد) در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور کارکنان این اداره و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «علیرضا ملازاده»، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در این مراسم طی سخنانی گفت: امام خمینی(ره) تمام عمر خویش را برای انقلاب گذاشت و بنیانگذار انقلاب اسلامی است که زحمات زیادی را برای شکل گیری این انقلاب کشید.

 

وی با اشاره به ایام دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه و حضرت امام رضا، اظهار کرد: امام خمینی (ره) احیاگر امر اهل بیت بود و اسلام ناب را زنده کرد.

 

حجت الاسلام ملازاده از امام خمینی (ره) به عنوان آغازگر جهاد تبیین نام برد و بیان کرد: با جهاد تبیینی و شکل گیری انقلاب اسلامی توسط امام راحل(ره)، روشنگری مسائل روز و منطقه ای  و جهان به وجود آمد و اگر غیر این بود، هیچ روشنگری اتفاق نمی افتاد.

 

وی ابراز کرد: ما، وارثان انقلاب اسلامی هستیم و انقلاب را باید از دستبُرد بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی حفظ کنیم و گفتمان انقلاب را بای نسل های جدید بازگو کنیم و مشی امام را زنده کنیم.

 

حجت الاسلام ملازاده گفت: امام خمینی (ره)، اسلام ناب را در برابر اسلام آمریکایی، اسلام اموی و اسلام عباسی به جهان عرضه کرد که در حقیقت همان اسلامی که حضرت امام حسین(ع) در عاشورا انجام داد که این انقلاب ظلم ستیز و عدالتخواه است.

 

وی اظهار کرد: امروز، دشمن درصدد ضربه به امام و مکتب امام خمینی (ره) است که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، بهترین معرف مکتب امام راحل (ره) و مدافع انقلاب اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی است.  

 

گفتنی است، «میثم نجفی» در مراسم سی و سومین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد به مداحی پرداخت که با سینه زنی برای سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همراه بود.