کانون‌های مساجد در دهه کرامت نقش محوری دارند
کانون‌هاي مساجد در دهه کرامت نقش محوري دارند
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی مازندران:

کانون‌های مساجد در دهه کرامت نقش محوری دارند

حجت الاسلام روحاني نيا گفت: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در دهه کرامت با برنامه‌هاي مختلفي که در سطح کشور دارند، نقش محوري را در معرفي فرهنگ اهل بيت(ع) ايفا مي‌کنند.
شناسه خبر : 37815 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام « زین العابدین روحانی‌نیا»، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی مازندران امروز یکشنبه (8 خرداد) در جلسه ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی در استان مازندران با موضوع سالگرد ارتحال امام (ره) و شهدای 15 خرداد و دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه؛ جهاد عالمانه» گفت: بیش از سه هزار زائر از استان مازندران به مرقد امام خمینی  برای گرامیداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می شوند.

 

وی افزود: ولایت، اصل و رکن است و باید به خوبی و نسل به نسل برای پاسداشت و حفاظت از ولایت کوشا بود.

 

حجت الاسلام روحانی نیا اظهار کرد:  کانون های فرهنگی هنری مساجد در دهه کرامت با برنامه های مختلف نقش محوری دارند و این از افتخارات کانون های مساجد به شمار می آید که به مولودهای این دهه یعنی حضرت معصومه، حضرت امام رضا و حضرت شاهچراغ می پردازند و باشکوه تمام این دهه را گرامی می دارند.

 

وی به معرفت بخشی و معرفت دهیی ائمه معصومین اشاره کرد و گفت: هم افزایی برای برنامه ریزی مناسبت ها، ضرورت دارد تا به اهداف ارزشی نائل شویم.

 

گفتنی است، اول تا یازدهم ذی‏‌القعده در تقویم هجری قمری، همزمان با ایام میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی‏بن‏موسی‏الرضا(ع)، حضرت فاطمه‏معصومه (س)، بزرگداشت مقام حضرت احمد ابن‏ موسی، شاهچراغ (ع) به عنوان دهه‏کرامت نامگذاری شده است.