اعضای کانون سید زین العابدین جویبار از شهید خوشنام با آیین مجمه سری پذیرایی کردند
اعضاي کانون سيد زين العابدين جويبار از شهيد خوشنام با آيين مجمه سري پذيرايي کردند

اعضای کانون سید زین العابدین جویبار از شهید خوشنام با آیین مجمه سری پذیرایی کردند

اعضاي کانون فرهنگي هنري سيد زين العابدين جويبار از شهيد خوشنام با آيين مجمه سري که در مراسم هفتم پسر جوان مجرد با وسايل دامادي صورت مي گيرد به همراه سخنراني و مداحي به خوبي پذيرايي کردند.
شناسه خبر : 37746 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: اعضای کانون فرهنگی هنری سید زین العابدین جویبار از شهید خوشنام با آیین مجمه سری که در مراسم هفتم پسر جوان مجرد با وسايل دامادي صورت مي گيرد و سخنرانی و مداحی به خوبی پذیرایی و بر ادامه اهداف شهدا تاکید کردند.

بر اساس این گزارش: این مراسم ، شب گذشته چهارشنبه (4 خرداد) با سخنرانی حجت الاسلام «فتاح سوادکوهی»، امام جماعت کانون فرهنگی هنری سید زین العابدین جویبار و مداحی «جواد فلاح» و با حضور اعضای کانون های فهما این شهرستان و اقشار مختلف مردم همراه بود.

برپایه این گزارش: همچنین مراسم ویژه و یادواره 135 تن از پاتک شلمچه 67 شهدا گردان صاحب الزمان با محوریت شهید «کیان کارگر» متولد سال 1347 و جرعه نوش شهد شهادت در 4 خرداد سال 1367 در لاریم، گلزار شهدا و مسجد شهدا با حضور پیکر مطهر شهید گمنام برگزار شد.

گفتنی است، پیکر مطهر این شهید گمنام 25 ساله از عملیات تک دشمن در شلمچه، امروز پنجشنبه (5 خرداد) در شهرستان جویبار تشییع و در مجتمع فرهنگی قرآنی امام رضا (ع) و پایگاه فرهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در بخش مرکزی جویبار روستای شورکا به خاک سپرده می شود.