اجرای طرح سه شنبه های تکریم در مازندران با عیادت از عضو کانون منتظران مهدی سیمرغ
اجراي طرح سه شنبه هاي تکريم در مازندران با عيادت از عضو کانون منتظران مهدي سيمرغ

اجرای طرح سه شنبه های تکریم در مازندران با عیادت از عضو کانون منتظران مهدی سیمرغ

عيادت از «ابوالفضل براري»، عضو کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي مسجد صاحب الزمان سيمرغ در راستاي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم و تاکيدات دين اسلام صورت گرفت.
شناسه خبر : 37737 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

«مجید اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: عیادت از «ابوالفضل براری»، عضو کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی روستای زیارکلا از بخش تالارپی شهرستان سيمرغ با حضور امام جماعت و فرمانده پایگاه در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم و تاکیدات دین اسلام صورت گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ  اظهار کرد: از دانش آموز بسیجی «ابوالفضل براری» که هنگام برگشت از مدرسه به منزل، تصادف کرد و چند روز برای بهبودی در بیمارستان بستری بود در منزل او عیادت شد.

 

وی بیان کرد: اسلام عیادت از بیمار را بسیار سفارش کرده چرا که علاوه بر کسب رضای خدا در تحکیم روابط انسانی و اخوت نقش مهمی دارد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد که در مساجد، خانه های خدا بر زمین فعالیت دارند عیادت و دلجویی از بیماران را وظیفه خود می دانند.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان شهرستان سیمرغ  با 246 عضو واقع در روستا زیارکلا این شهرستان علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم را در دستور کار دارد.