هم افزایی و استفاده از ظرفیت کانون های فهما یاری رسان ستاد امر به معروف است
هم افزايي و استفاده از ظرفيت کانون هاي فهما ياري رسان ستاد امر به معروف است

هم افزایی و استفاده از ظرفیت کانون های فهما یاری رسان ستاد امر به معروف است

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران و دبير ستاد امر به معروف استان در ديدار و گفتگو صميمانه بر هم افزايي و استفاده از ظرفيت کانون هاي فهما جهت رسيدن به اهداف مشترک تاکيد کردند.
شناسه خبر : 37734 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و «مهرداد محمدی»، دبیر ستاد امر به معروف استان امروز چهارشنبه (4 خرداد)، دیدار و گفتگو صمیمانه ای داشتند.

 

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به وجود بیش از یکهزار کانون فرهنگی هنری مساجد در مازندران گفت: اساس تشکیل کانون های مساجد جهت مقابله با هجمه های مختلف دشمنان است که با برنامه های مختلف، این مهم را اجرایی می کنند.

 

وی افزود: هم افزایی و استفاده از ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند یاری رسان ستاد امر به معروف استان جهت رسیدن به اهداف مشترک این دو نهاد باشد.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: مساجد جامع شهر و ستاد امر به معروف می توانند با داشتن برنامه مدون در برابر لشکر سایبری دشمنان به خوبی، نقش ارزشی و تاثیرگذار خود را در امر به معروف و نهی از منکر نشان دهند.

 

محمدی نیز در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: ستاد امر به معروف در سال جدید، رویکردهای جدیدی نظیر تشکیل شورای امر به معروف در دستگاه های حاکمیتی دارد.

 

وی افزود: تشکل های تخصصی شورای امر به معروف در محلات و مساجد تشکیل می شود و در هر شهرستانی به تناسب جمعیت و مسائل در آن شهر، مسئولین پاسخگو هستند.

 

محمدی با تاکید بر تشکیل شوراهای امر به معروف در مساجد جامع هر شهر با محوریت امام جماعت و کاون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: معروفات در مساجد و محلات، ارتقا و آسیب ها، کاهش یابد.

 

وی گفت: با هم افزایی و یاری گرفتن از ظرفیت های کانون های مساجد می توان شاهد خروجی های خوب و تاثیرگذار در سطح جامعه باشیم.