کانون انصارالمهدی چالوس میزبان دوشهید خوشنام همراه با یادواره شهدا می شود
کانون انصارالمهدي چالوس ميزبان دوشهيد خوشنام همراه با يادواره شهدا مي شود

کانون انصارالمهدی چالوس میزبان دوشهید خوشنام همراه با یادواره شهدا می شود

قمي با اشاره به برگزاري يادواره شهدا اشکاردشت چالوس با حضور دو شهيد خوشنام، گفت: اعضاي کانون فرهنگي هنري انصار المهدي مسجد اميرالمومنين چالوس با تدارک برنامه هايي نظير مراسم مجمه سري و ايستگاه صلواتي ميزبان دو شهيد خوشنام دفاع مقدس هستند و با شرکت در مراسم تشييع، پيکر مطهر اين دو آلاله زهرايي را به خاک مي سپارند.
شناسه خبر : 37729 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

«حمیده قمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: یادواره شهدا اشکاردشت با حضور دو شهید خوشنام عطر وهوای دیگری می گیرد که این محفل معنوی و نورانی با سخنرانی «محمد عباسی»، تحلیل گر سیاسی و نویسنده خاطرات دفاع مقدس و مداحی «حسین آل حبیب» همراه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی مسجد امیرالمومنین چالوس اظهار کرد: علاقه مندان وادی ایثار و شهادت جهت شرکت در یادواره شهدا، چهارشنبه (4 خرداد) همراه با نماز جماعت مغرب و عشا به مسجد امیرالمومنین اشکاردشت چالوس مراجعه کنند.

 

وی بیان کرد: دوشهید خوشنام، ظهر جمعه (6 خرداد) در مزار شهدای گمنام اشکاردشت چالوس با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری انصار المهدی مسجد امیرالمومنین چالوس و اقشار مختلف مردم با تدارک برنامه های مختلف نظیر مراسم مجمه سری که در مراسم هفتم پسر جوان مجرد با وسايل دامادي صورت مي گيرد و ایستگاه صلواتی همچنین با مداحی «علی کلهر» و سخنرانی حجت‌الاسلام «سید داوود موسوی»، امام جمعه چالوس، تشییع و پیکر مطهر این دو آلاله زهرایی به خاک سپرده می شود و اولین نماز جمعه چالوس در فضای آزاد در منطقه اشکاردشت در این روز اقامه خواهد شد.

 

قمی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امیرالمومنین چالوس، وظیفه خود می دانند که ادامه دهنده اهداف شهدا باشند و آرمان های کبوتران خونین بال را به آیندگان به خوبی منتقل کنند.