بزرگداشت آزادسازی خرمشهر با محور دو شهید به همت کانون شهدا رکن کلا سیمرغ
بزرگداشت آزادسازي خرمشهر با محور دو شهيد به همت کانون شهدا رکن کلا سيمرغ

بزرگداشت آزادسازی خرمشهر با محور دو شهید به همت کانون شهدا رکن کلا سیمرغ

گيلکي پيشه از برگزاري مراسم بزرگداشت سوم خرداد به همراه ياد خاطره شهدا با محوريت شهيدان «حسين جهانيان» و «قربانعلي حسين نتاج» از شهداي آزادسازي خرمشهر شهرستان سيمرغ خبر داد.
شناسه خبر : 37705 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

«رمضانعلی گیلکی پیشه» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مراسم بزرگداشت سوم خرداد، یاد خاطره شهدا و شهیدان سوم خرداد شهرستان سیمرغ با محوریت شهیدان «حسین جهانیان» و «قربانعلی حسین نتاج» از شهدای آزادسازی خرمشهر شهرستان سیمرغ برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا رکن کلا مسجد مهدیه شهرستان سیمرغ اظهار کرد: حجت الاسلام بصیری، امام جماعت این مسجد به بیان رشادت های شهدا به ویژه شهدای سوم خراد پرداخت و بر ادامه اهداف آنها تاکید کرد.

گیلکی پیشه با اشاره به حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در این برنامه، بیان کرد: استقبال نسل جوان به عنوان آینده سازان جامعه نوید خوبی را برای این مرز و بوم می دهد.  

وی تصریح کرد: شهرستان سیمرغ، پنج شهید برای آزادسازی خرمشهر دارد که شهیدان «حسین جهانیان» و «قربانعلی حسین نتاج» از شهدای رکن کلا این شهرستان هستند و مردم این دیار بر خود می بالند که در دفاع از کشور و عرصه های مختلف جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب پیشتاز هستند.