اعضای کانون های فهما مازندران سالروز آزادسازی خرمشهر را با حضور شهدای گمنام گرامی می دارند
اعضاي کانون هاي فهما مازندران سالروز آزادسازي خرمشهر را با حضور شهداي گمنام گرامي مي دارند

اعضای کانون های فهما مازندران سالروز آزادسازی خرمشهر را با حضور شهدای گمنام گرامی می دارند

اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر را با حضور شهداي گمنام باشکوه تمام و زمزمه شعر ماندگار «ممد نبودي ببيني» گرامي مي دارند.
شناسه خبر : 37704 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را با حضور شهدای گمنام واستقبال از این کبوتران خونین بال با برگزاری برنامه های مختلف نظیر سخنرانی و روایتگری دوران دفاع مقدس و تاکید بر ادامه اهداف شهدا، جانانه و باشکوه تمام گرامی می دارند.

 

بر اساس این گزارش: سوم خرداد هر سال یادآور حماسه مقاومت مردان و زنان و نخل‌های سربریده و سمبل مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران است که در برابر دشمن بعثی عراق ایستادند و در نهایت توانستند دشمن تا بن دندان مسلح را از این کشور دور کنند و به اینگونه برای همیشه حماسه آزادسازی خرمشهر مانا در تاریخ می ماند که اعضای کانون های فرهگی هنری مساجد دیار علویان نیز آزادسازی خرمشهر را با زمزمه شعر ماندگار «ممد نبودی ببینی» سروده ی جواد عزیزی همرزم شهید «سیدمحمدجهان‌آرا» فرمانده غیور و شجاع دفاع مقدس جاودان نگه می دارند.

 

بر پایه این گزارش: استان مازندران میزبان هشت شهید گمنام در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) است که  پیکر پاک و مطهر این شهدا ظهر روز گذشته(2 خرداد) در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر در معراج شهدای تهران تحویل مسئولان دیار علویان گشت و پیکر شهدای خوشنام از محور فیروزکوه وارد استان شد.

 

در ادامه این گزارش تصریح می شود: پیکر پاک و مطهر این شهدای خوشنام عصر روز گذشته(2 خرداد) در شهرهای پل سفید، زیرآب، شیرگاه و قائمشهر مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار گرفت و به معراج شهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران منتقل گشت که پیکر مطهر آنها در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرستان های ساری، بابل، سوادکوه، جویبار و چالوس تشییع و خاکسپاری خواهند شد و اعضای کانون های فهما دیار علویان شرکت در این برنامه ها را افتخاری بزرگ و وظیفه همگانی می دانند.

 

گفتنی است، استان مازندران مازندران در حال حاضر افتخار میزبانی پیکر۳۴۲ شهید گمنام را دارد که با خاکسپاری پیکر هشت شهید جدید میزبان ۳۵۰ شهید خوشنام می شود.