اعضای کانون زینبیه نکا از خانواده شهید «غلامرضا آقاجانی» تجلیل کردند
اعضاي کانون زينبيه نکا از خانواده شهيد «غلامرضا آقاجاني» تجليل کردند
به مناسبت آزادسازی خرمشهر؛

اعضای کانون زینبیه نکا از خانواده شهید «غلامرضا آقاجانی» تجلیل کردند

اعضاي کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا از خانواده شهيد «غلامرضا آقاجاني» به مناسبت آزادسازي خرمشهر با تقديم هديه اي از صبر و استقامت اين خانواده معظم و معزز تجليل و بر ادامه اهداف شهدا کردند.
شناسه خبر : 37687 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا از خانواده شهید «غلامرضا آقاجانی» که در عملیات کربلای پنج در شلمچه، جرعه نوش شهد شهادت شد به مناسبت آزادسازی خرمشهر دیدار کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا اظهار کرد: در این دیدار صمیمانه، خانواده شهید «غلامرضا آقاجانی» به بیان خاطراتی از شهید والامقام خویش پرداختند و او را درس آموخته مکتب سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) دانستند که برای حفظ کیان کشور، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشت.

 

وی بیان کرد: با تقدیم هدیه ای از صبر و استقامت این خانواده معظم و معزز تجلیل و بر ادامه اهداف شهدا تاکید شد چراکه هر چه داریم از شهیدان است.

 

باقری با اشاره به حضور حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» امام جماعت مسجد زینبیه ومسئولین پایگاه بسیج، ابراز کرد: در کربلای پنج در شلمچه، رزمندگان بسیاری از مازندران شرکت داشتند که تعدادی از آنها به مقام والای شهادت رسیدند و اهداف آنها همواره تداوم دارد و مانا است.

 

وی گفت: کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در مناسبت های مختلف و همچنین اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم به تکریم از خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان اهتمام ویژه دارد و تقدیر از آنها را یک وظیفه همگانی می داند و اعضای این کانون نیز پیشتاز تجلیل از آنها هستند.