اردوی جهادی به همت کانون شهدا فرح آباد در راستای تاکید دین برگزار شد
اردوي جهادي به همت کانون شهدا فرح آباد در راستاي تاکيد دين برگزار شد

اردوی جهادی به همت کانون شهدا فرح آباد در راستای تاکید دین برگزار شد

اردوي جهادي به همت بانوان کانون فرهنگي هنري شهدا مصلي فرح آباد در راستاي تاکيد دين اسلام و اهميت جهاد در کلام معصومين و قرآن با ياري رساندن در زمينه هاي کشاورزي برگزار شد.
شناسه خبر : 37638 تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۲

«نجبیه رضایی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اردوی جهادی به همت بانوان کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد با یاری رساندن در زمینه های کشاورزی نظیر برداشت محصول سیر، وجین علف های هرز و آماده سازی زمین برای کاشت جالیز صورت گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد اظهار کرد: اهمیت جهاد در کلام معصومین و قرآن به دفعات آمده و همچنین بر اساس فرمایش ارزشمند و آموزنده حضرت علی (ع) که «جهاد دری است از درهای بهشتی خداوند متعال که تنها بر روی اولیای خاص او گشوده می شود» بنابراین این کانون در راستای عمل به این رهنمودها به جهاد اقدام کرد.

 

وی بیان کرد: بانوان فعال کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد همچنین به یادگیری آموزش های مختلف هنری و ... جهت خودکفایی و آماده کردن جهت بستر اشتغالزایی و کارآفرینی اهتمام ویژه دارند.

 

رضایی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد با 908 عضو برنامه های متعدد فرهنگی، اجتماعی، هنری، اقتصادی و ... را برگزار می کند.