جراحی بزرگ اقتصادی را دولت سیزدهم آغاز کرد/ نیازمندان عائله خدا هستند
جراحي بزرگ اقتصادي را دولت سيزدهم آغاز کرد/ نيازمندان عائله خدا هستند
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

جراحی بزرگ اقتصادی را دولت سیزدهم آغاز کرد/ نیازمندان عائله خدا هستند

بختياري در توزيع 280 بسته معيشتي بين نيازمندان به همت ستاد فهما مازندران و کميته امداد امام (ره) از نيازمندان به عنوان عائله خدا ياد کرد و گفت: جراحي بزرگ و تحول اقتصادي را دولت سيزدهم آغاز کرد.
شناسه خبر : 37634 تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا به توزیع گوشت بین نیازمندان اقدام می کند که امروز پنجشنبه (29 اردیبهشت) در شهرستان بهشهر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) به توزیع 280 بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار پرداخت.

 

«سید مرتضی بختیاری»، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشورو مسئولین استانی و شهرستانی در توزیع 280 بسته معیشتی در شهرستان بهشهر حضور داشتند که بختیاری طی سخنانی گفت: آیت الله رییسی با کاری که درباره یارانه و ... در دولت سیزدهم آغاز کرد، تحول اقتصادی انجام خواهد گرفت.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اظهار کرد: خدمات به محرومین و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که در سال اول ریاست جمهوری، آیت الله رییسی تصمیم به اجرای آن گرفتند در خور تحسین است و اجرای عدالت که فلسفه بعثت انبیا را نشان می دهد و آیات و روایات زیادی درباره این مهم وجود دارد که رییس جمهور در پی انجام آنها هستند.

 

وی بیان کرد: تصمیم های دولت سیزدهم به نفع مردم است و اجرای عدالت را موجب می شود و همگان باید برای رسیدن به اهداف دولت سیزدهم، پای کار باتدبیر و حوصله باشند.

 

بختیاری ابراز کرد: بیش از سه میلیون تومان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستا توسط دولت و این نهاد در نظر گرفته شده که بسیاری از مشکلات آنها را رفع می کند و روستانشینان تحت پوشش کمیته امداد(ره) می توانند زندگی خود را تامین نمایند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به مناسبت روز کار و در جمع کارگران از همه خواستند که دولت را یاری نمایند و به اینگونه تحول اقتصادی انجام می گیرد، گفت: جراحی بزرگ و تحول بزرگ اقتصادی را دولت سیزدهم آغاز کرد.

 

بختیاری اظهار کرد: شهرستان بهشهر با داشتن علما بزرگی نظیر مرحوم علامه ایازی، شهید هاشمی نژاد و مرحوم آیت الله جباری یکی از شهرستان های فعال در زمینه یاری رساندن به محرومان به ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) است.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ خدمتی بهتر از کمک به محرومان نیست و با اخلاص و اخلاق باید به نیازمندان یاری رساند، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع، تکلیف است و در کمیته امداد امام خمینی (ره)، تکلیف بزرگ محسوب می شود چرا که این نهاد به نیازمندان که عائله خدا هستند، خدمت می کنند و ماموریت حساس و تاثیرگذاری را انجام می دهند.

 

گفتنی است، همچنین مجوز 300 مرکز نیکوکاری در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران داده شد که با تعامل و همکاری کانون های مساجد و کمیته امداد امام خمینی (ره) به یاری نیازمندان اقدام کنند.